تاثیر رنگ چوب پلاست1

_

تاثیر رنگ چوب پلاست 

رنگ قهوه‌ای نماینده‌ای از طبیعت در فضای زندگی ماست و وقتی از آن در فضاهای متفاوت در طراحی منزل مسکونی خود استفاده می‌کنیم، به ما تازگی و طراوت را القا خواهد کرد.پروفیل های چوب پلاستیک با رنگ قهوه‌ای، گردویی و شکلاتی که ترکیب آن‌ها با رنگ‌هایی مانند: فیروزه‌ای و سبزآبی حسی آرامبخش را در فضا القا می‌کند. این رنگ چوب پلاست علاوه بر این که کمتر کثیف می‌شود با گذر زمان هم به تدریج رنگ آن پریده‌تر و زیباتر می‌شود

تاثیر رنگ چوب پلاست2

رنگ چوب پلاست | حل مشکل تغییر رنگ چوب پلاست | رنگ بندی چوب پلاست | چوب پلاست مِوا | چوب پلاستیک | تاثیر رنگ چوب پلاست بر فضا

رنگ چوب پلاست

رنگ چوب پلاستیک در کف سازی بطور معمول تقریبا ثابت می ماند اما در نماسازی، بعد از گذشت دو سال قرار گرفتن در مقابل نور خورشید، رنگ پروفیل به رنگ مقطع تغییر می کند و بعد از دو سال این رنگ بطور مداوم ثابت می ماند. تفاوت چوب پلاستیک گرید A مِوا با گرید B در شدت تغییر رنگ می باشد. بطوریکه در پروفیل های گرید B یک رنگ از یک تونالیته وارد تونالیته رنگی دیگر می شود بطوریکه بطور مثال رنگ قهوه ای روشن تبدیل به رنگ تیره می شود. در حالیکه در چوب پلاستیک های مِوا بعلت دارا بودن گرید A  این تغییرات در کمترین حالت است بطوری که بعد 2 سال رنگ کاملا فیکس و ثابت می ماند.

 

حل مشکل تغییر رنگ چوب پلاستیک

چوب پلاستیک های مِوا برای رفع مشکل تغییرات رنگی در پروفیل های چوب پلاستیک، از دو عملیات سطحی به نام های براش (Brushed) و طرح چوب (Embossed) استفاده کرده است. این عملیات به این خاطر انجام می شود که از ابتدا کارفرما به رنگ چوب پلاستیک سفارشی خود عادت کند و رنگ نهایی در همان ابتدا مشخص باشد بطوریکه همان مقدار کمی که تغییر رنگ وجود دارد، دیده نشود.

 

تاثیر رنگ چوب پلاستیک بر فضا

رنگ های چوب پلاستیک که بطور معمول در تونالیته های رنگی قهوه ای ، شکلاتی و گردویی است، حس سرزندگی، آرامش و طبیعت را به محیط القا می کنند. این رنگ ها نمادی از طبیعتی و نشان دهنده تکامل هستند. رنگ های روشن تر محیط را باز تر و رنگ های تیره تر محیط را بسته و مدرنتر می کند.

 

رنگ بندی چوب پلاستیک

چوب پلاستیک های مِوا شامل 6 کد رنگی می باشند.هر کدام ازین رنگ ها بسته به نوع کاربردی که دارند، فضای بخصوصی را برای شما رقم می زنند.

تاثیر رنگ چوب پلاست 4

گروه فنی مِوا آماده خدمات رسانی در بخش فروش و نصب محصولات چوب پلاستیک با رنگ های متنوع و درجه یک به شما مشتریان گرامی می باشد.

منتظر تماس شما هستیم…

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.