کاربرد ترمووود1

_

کاربرد ترمووود چیست؟

عمدتا کاربرد ترمووود به دو بخش تقسیم می شود.در دکوراسیون داخلی برای نماپوش دیوار،پارتیشن،سقف کاذب،کابینت ترموود و … .در دکوراسیون خارجی و محوطه سازی نیز برای نمای ساختمان ، کفپوش حیاط ، کفپوش دور استخر ، فلاورباکس ، آلاچیق ، پرگولا ، نیمکت و … استفاده می شود.

کاربرد ترمووود2

کاربرد ترمووود | کاربرد چوب ترمو | چوب ترموود | کفپوش ترمووود | نماپوش ترمووود | سازه چوبی

 

کفپوش ترمووود

پروفیل های ترموود بدلیل مقاومتی که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین تحمل فشار باری که داراست قابل استفاده در فضاهای کفپوش و دکینگ چوبی است. بهترین گونه های کفپوش ترموود برای استفاده در کفپوش بترتیب گونه های پهن برگ مانند زبان گنجشک و گونه های سوزنی برگ مانند کاج می باشد. از این دست پروفیل ها در کفپوش مسیر پیاده رو پارک ها، مسیر پیاده رو ویلاها، روف گاردن، تراس و پله استفاده می شود.

نماپوش ترمووود

غالبا یکی از بیشترین کاربردهای چوب ترموود استفاده از آن بعنوان یک سطح نماپوش است. بهترین نوع گونه درختی برای این نوع کاربردها، چوب درختان سوزنی برگ مانند کاج است.  ازین دست پروفیل ها در نمای ساختمان، ویلاها، ایجاد نمای لوور ، سقف کاذب و نمای دیوار استفاده می شود.

مبلمان و سازه چوب ترمووود

چوب ترموود بخاطر دوامی که در برابر سرما،گرما،رطوبت و حشرات دارد قابلیت استفاده در سازه های چوبی محوطه فضای باز را دارا می باشد. تکنولوژی های چوب ترمو بطور قابل توجهی با هدف کاربردهای بیرونی مانند دکینگ چوبی، نمای چوب، مبلمان بیرونی، نازک کاری پنجره ها و سایر کاربردهای مربوط به بالای زمین با ثبات ابعادی (و برخی اوقات رنگ) و دوام شکل گرفته اند. از پروفیل های ترموود می توان در ساخت آلاچیق، پرگولا، آربور، فلاورباکس، نیمکت و فنس استفاده کرد.

کاربرد ترمووود3

گروه فنی و مهندسی مِوا با چند سال سابقه در زمینه فروش و پخش محصولات چوبی،با دارا بودن چوب ترموود فنلاندی اصل لوناوود،در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

منتظر تماس شما هستیم…

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.