نمای ترمووود1
_

نمای ترمووود

یکی از کاربردهای پروفیل ترمووود استفاده از آن در نمای ساختمان و ویلاهاست. ترمووود بعنوان یک پروفیل مناسب در برابر شرایط مختلف جوی، متریال مناسبی در جهت نماسازی ساختمان ها می باشد.

 

نمای ترمووود | ترمووود در نما | ترمووود فنلاندی | ترمووود مِوا | ترمووود ارزان | کاربرد چوب نما ترمووود | مشخصات نماپوش ترمووود

 

چوب نمای ترمووود

یکی از سازه های پرمصرف نماپوش، ترموود است.نماپوش ترمو دارای ثبات در ابعاد می باشد و این بدان معناست که در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی،تغییری در اندازه آن صورت نمی گیرد.چوب های ترمو دوام بالایی دارند و برای مدت طولانی نما ساختمان شما را زیبا و کلاسیک نشان می دهند.

 

کاربرد چوب نما ترمووود

از پروفیل های نمای ترموود در نمای ساختمان ساده ، نما بصورت لوور ، نمای دیوار آلاچیق و پرگولا ، نمای نرده و ستون و نمای سقف ها استفاده می شود. که هر کدام ازین مدل ها شامل پروفیل های متنوعی با سطح مقطع متفاوت،در ترموود می باشند.

 

مشخصات نماپوش ترمووود

پروفیل های ترموود مختص نما،دارای مقاطع مختلفی هستند. اما بطور کلی ضخامت پروفیل های نما از جنس ترمووود شامل مقطع 11 و 15 میل برای نمای داخلی مانند دیوار لابی یا دیوار سونا. مقطع 16 و 19 برای نمای بیرونی مانند نمای ساختمان و ویلاها یا تابلوها. مقطع 20 و 42 میل برای نمای بیرونی و سقف ها مانند نمای لوور یا سقف کاذب می باشد.

در ادامه تصاویری از نماپوش های ترموود را مشاهده می کنید:

 

نمای ترمووود2
نمای ترمووود3
نمای ترمووود4
نمای ترمووود5
نمای ترمووود6
نمای ترمووود7
نمای ترمووود8
نمای ترمووود9
نمای ترمووود10
نمای ترمووود11
نمای ترمووود12
نمای ترمووود13

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.