طراحی روف گاردن

_

طراحی روف گاردن

روف گاردن یا بام باغ مجموعه ای از عملیات ایجاد فضای سبز بر روی پشت بام ساختمان هاست. طراحی و ساخت روف گاردن ها راهی است برای احیای بافت فضای سبز محیط های شهری. محیط هایی که بدلیل ساخت و ساز بیش از حد و استفاده روز افزون ماشین آلات دودزا باعث تخریب فضاهای شهری شده است. ساخت بام سبز مزایای متنوعی دارد که عمده ترین آنها کاهش آلودگی محیطی، افزایش زیبایی بصری و افزایش حس سرزندگی در محیط ساختمان هاست. طراحی تا اجرای روف گاردن نیاز به مراحل و روش های خاصی دارد که باید توسط تیمی حرفه ای صورت پذیرد.

ایده های طراحی روف گاردن

طراحی بام سبز می تواند از ساخت چند گلدان و نیمکت روی پشت بام شروع شود تا پوشش فضای سبز و سازه های چوبی. با این حال در ادامه به چند ایده کاربردی در زمینه ساخت بام باغ ها می پردازیم:

مبلمان چوبی

استفاده از مبلمان چوبی نظیر فلاورباکس،نیمکت،پله و … و همچنین ساخت سازه های چوبی برجسته نظیر آلاچیق و پرگولا می تواند ایده های شگفت انگیزی برای احیای فضای پشب بام های شما باشد. قطعا با این ایده از فضای آلودگی شهری و محیط های استرس زا بدور خواهید بود.

آبنما و حوضچه

 آبنما و حوضچه ها کوچک با صدای جریان آب از گذشته تا کنون در معماری سنتی ایران همراه بوده است. طراحی و ساخت این المان ها می تواند یک محیط روح بخش همراه با تلطیف هوا را برای شما مشتریان عزیز میسر سازد.

کفپوش چوبی

اجرای کفپوش هایی از جنس چوب پلاست و ترمووود می تواند حس گرمابخشی خوبی را به کاربر انتقال دهد. این متریال ها با مقاومتی که در برابر شرایط جوی مختلف دارند قابل استفاده در هر فضا و مکانی می باشند.

فضای سبز

یکی از بخش های جداناپذیر یک بام باغ، پوشش فضای سبز آن است. این پوشش می تواند با چمن یا درختچه های کوچک اجرا شود. نکته مهم در این بخش این است که پوشش گیاهی مناسب برای پشت بام ها باید سبک و با ریشه ها کم عمق باشند.

 

قیمت اجرای روف گاردن

شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با کارشناسان گروه موا، بهترین ایده و طرح را برای ساخت یک روف گاردن کلاسیک و اسپرت در اختیار داشته باشید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.