مبلمان فضای باز1

_

مبلمان فضای باز

مبلمان فضای باز | مبلمان فضای سبز | انواع مبلمان فضای باز | جنس مبلمان فضای باز | مبلمان چوبی | چوب پلاست | ترمووود

 

مبلمان فضای باز

استفاده از مبلمان فضای سبز در فضاهای باز مانند تراس، باغ و باغچه یکی از فاکتورهای ست که به زیبایی محیط می افزاید و از طرفی حس آرامش و شادابی را به کاربر القا می کند. مبلمان فضای سبز با تجه به کاربردشان طراحی و ساخته می شوند.

در ساخت این سازه ها باید به مقاومت متریال آن نسبت به شرایط جوی مختلف دقت داشت. چراکه به مرور زمان گرما،سرما،باران و حرارت باعث تخریب متریال های ناسازگار می شود.

از مبلمان فضای سبز می توان در روف گاردن و بام سبز، تراس، محوطه ویلا و … استفاده کرد.

انواع مبلمان فضای باز

مبلمان های فضای سبز براساس کاربردی که دارند دسته بندی می شوند. عامل دیگری که در دسته بندی مبلمان ها مهم است آب و هوا و شرایط اقلیمی منطقه است. مبلمان های فضای سبز براساس کاربردی که دارند شامل صندلی و نیمکت، فلاورباکس و گلدان، آلاچیق و پرگولا، آتشدان و باربیکیو، نورپردازی، آبنما و … دسته بندی می شوند. هرکدام ازین سازه ها با جنس ها و متریال های مختلف قابل ساخت هستند.

 

انواع جنس مبلمان فضای باز

چوب: یکی از بهترین متریال ها برای ساخت مبلمان فضای سبز محسوب می شود. زیبایی، القای حس گرمابخشی به محیط، عایق بودن، مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف از مزایای مهم این متریال محسوب می شود.

پلاستیک: شکل پذیری آسان، وزن سبک و ضد آب بودن آن از مزایای این جنس است. در مقابل مقاومت کم در برابر نور خورشید و شکنندگی عیب این متریال است.

آهن: مزایای این جنس از مبلمان مقاومت بالا در برابر ضربه، نور خورشید و تحمل وزن زیاد است. از طرفی مقاومت پایین در برابر زنگ زدگی و وزن بالای جنس، از معایب این متریال محسوب می شود.

آلومینیوم: این جنس از مبلمان ضد زنگ و سبک هستند.

بتن: از مزایای این متریال امکان قالب گیری های متنوع و ماندگاری بالای آن است. از طرفی وزن بالا و سختی در جا به جایی از معایب این متریال محسوب می شود.

 

مبلمان چوبی فضای سبز

مبلمان های چوبی فضای سبز عمدتا توسط دو جنس چوب پلاست و ترمووود مختلف تهیه و ساخته می شوند. هر کدام ازین متریال ها مقاوم در مقابل رطوبت،باران،نور خورشید،حرارت و سرما هستند. در انتخاب این متریال ها باید دقت داشت که بهترین نوع چوب پلاست برای ساخت مبلمان چوبی فضای سبز، چوب پلاست گرید A و بهترین نوع ترمووود برای ساخت مبلمان چوبی فضای سبز، چوب ترمووود اصل فنلاندی است.

قیمت مبلمان چوبی فضای سبز

قیمت مبلمان فضای سبز بسته به نوع کاربرد، جنس و ابعاد آن متغییر می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با کارشناسان گروه موا قیمت مبلمان چوبی فضای سبز خود را برآورد کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.