محوطه سازی با ترمووود

_

محوطه سازی با ترمووود

طراحی محوطه فضای باز | محوطه سازی با ترمووود | کاربرد ترمووود در فضای باز | قیمت ترمووود

طراحی محوطه فضای باز

یکی از جذاب ترین قسمت های طراحی یک ویلا و ساختمان، دکورسازی فضای باز و حیاط آن می باشد. طراحی فضای باز یک ویلا از قسمت های مختلفی همراه با متریال های گوناگون استفاده می شود. یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین متریال هایی که در این بخش بویژه بعنوان نمای دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد، چوب ترمو می باشد که در ادامه به کاربرد این متریال در ساختمان می پردازیم.

کاربرد ترموود در محوطه سازی

از چوب های ترموود می توان در دکور داخلی و دکور خارجی استفاده نمود. کاربرد این چوب ها در دکور داخلی غالبا برای دیزاین دیوار تلویزیون و اتاق خواب و همچنین سقف های آشپزخانه استفاده می شود. اما اصلی ترین کاربرد چوب های ترمووود برای دکور خارجی و فضای باز می باشد. از ترمووودهای اصل فنلاندی می توان بعنوان نماپوش و دیوارپوش ساختمان، فلاورباکس و نیمکت استفاده کرد. چوب های ترمو فنلاندی با رنگ های مخصوص پوشیده می شوند تا در مقابل رطوبت و اشعه آفتاب مقاوم شوند. نکات مهم در انتخاب چوب های ترمو، فنلاندی بودن چوب و همچنین شارژ مجدد رنگ چوب و نگهداری آن هر 3 الی 5 سال می باشد.

قیمت ترمووود فنلاندی

قیمت چوب های ترمووود اصل فنلاند، بسته به سایز و نوع پروفیل انتخابی متفاوت است. پروفیل های ترمووود بصورت SHP و بنددار هستند که در مقاطع مختلف به فروش می رسند. هر یک ازین شاخه های چوبی بسته به قیمت روز بفروش می رسند. شما مشتریان عزیز می توانید جهت برآورد قیمت چوب ترمو با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.