بهترین چوب برای کفپوش فضای باز

_

بهترین چوب برای کفپوش فضای باز

کفپوش چوبی | بهترین چوب برای کفپوش فضای باز | قیمت کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوبی چیست

یکی از رایج ترین، زیباترین و پرطرفدارترین متریال ها در زمینه کفسازی حیاط و محوطه فضای باز، چوب می باشد. استفاده از چوب در کنار زیبایی باعث افزایش گرمابخشی محیط و همچنین قابل تردد بودن مسیر در فصول سرد و گرم سال می شود. در بازار ایران از دو متریال چوبی برای کفسازی استفاده می شود که عبارت است از چوب ترمو و چوب پلاست. اما استانداردترین محصول در زمینه کفسازی فضای باز، چوب پلاست می باشد چراکه در مقابل سایش تردد و عوامل جوی مقاوم است.

بهترین چوب برای کفپوش محوطه سازی

در محوطه های فضای باز و طراحی فضای سبز، بدلیل رطوبت بالا و تردد و سایش، باید از پروفیل چوبی استفاده کرد که مقاوم باشد. بهترین و مقرون به صرفه ترین محصول چوبی که برای کفسازی و کفپوش بخصوص برای کفپوش دور استخر و کفپوش روف گاردن استفاده می شود، چوب پلاست می باشد. چوب پلاست از نوع درجه یک شرکت مِوا با گارانتی تعویض، در مقابل سرما، گرما، رطوبت، بارندگی و سایر شرایط آب و هوایی مقاوم می باشد. چوب پلاست مِوا در رنگ ها و طرح های متفاوت قابل اجرا در کفسازی بخش های مختلف ساختمانی می باشد.

قیمت کفپوش چوب پلاست درجه یک

قیمت پروفیل های کفپوش چوب پلاست درجه یک و گرید A بسته به متراژ و نوع پروفیل انتخابی متفاوت می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با کارشناسان گروه مِوا از قیمت بروز محصولات جویا شوید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.