تفاوت چوب پلاست گرید A و گرید B

_

تفاوت چوب پلاست گرید A و گرید B

چوب پلاست چیست | تفاوت چوب پلاست گرید A و B | قیمت چوب پلاست گرید A

چوب پلاست چیست

کامپوزیت چوب پلاست یا W.P.C، ترکیبی از پلیمرهای ترموپلاستیک و خرده چوب است که عموما در دمای بالای ذوب پلیمرها مخلوط شده و سپس برای مصارف متفاوت، تحت فرآیندهای مختلف قرار می‌گیرد. در حقیقت چوب پلاست این ویژگی را دارد که به بتواند به رنگ‌ها، طرح‌ها، اندازه‌ها و تقریبا هر شکلی درآید. کامپوزیت های چوب پلاست در مقایسه با تاریخچه بلند محصولاتی چون الوارهای طبیعی و محصولات چوبی سنتی چون تخته‌های خرده چوبی و ورقه‌های فیبری محصولات نسبتا جدیدی بحساب می آیند.

بطور کلی چوب پلاست جایگزین چوب های ترموود با شرایط نگهداری کمتر و قیمت مقرون به صرفه تر می باشد. برای اطلاع بیشتر از چوب پلاست می توانید به مقاله ی مربوط به “ چوب پلاست ” مراجعه کنید.

تفاوت چوب پلاست گرید A و B در چیست

چوب پلاست ها در بازار کشور به کیفیت های مختلفی همچون درجه یک و دو یا گرید A و B تقسیم می شوند. طبیعتا این دو گروه از چوب پلاست ها شامل تفاوت هایی می شوند که عبارت است از:

  • چوب پلاست درجه یک در شرایط نگهداری استاندارد حداقل ده سال عمر و درجه دو نهایتا دو سال عمر مفید دارند.
  • چوب پلاست درجه یک در مقابل سرما و گرما، نور خورشید و آب مقاوم می باشد در حالیکه درجه دو در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف دچار پوسیدگی و تغییر رنگ شدید می شوند.
  • چوب پلاست درجه یک در مقابل گرما دچار تغییر شکل و تغییر فرم نمی شود درحالیکه چوب پلاست درجه دو و درجه سه بعد از مدتی دچار تغییر فرم می شوند.
  • چوب پلاست درجه یک دارای یک لایه محافظتی دو میلیمتری می باشد که باعث می شود پروفیل در مقابل اشعه UV آفتاب مقاوم باشد و سطح  سایش را کاهش می دهد درحالیکه چوب پلاست درجه دو فاقد لایه این محافظتی است.

قیمت چوب پلاست گرید A و درجه یک مِوا

قیمت پروفیل های چوب پلاست درجه یک شرکت مِوا بسته به سایز پروفیل انتخابی، متراژ و نوع طرح متفاوت می باشد. شما مشتریان عزیز جهت برآورد دقیق قیمت کار می توانید با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.