قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر

_

قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر

کفپوش چوب پلاست چیست | مزایای کفپوش چوب پلاست دور استخر | نحوه نصب کفپوش چوب پلاست دور استخر | قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر

کفپوش چوب پلاست چیست

برای کفسازی های محوطه فضای باز و معماری منظر می توان از متریال های گوناگونی استفاده کرد. یکی از زیباترین و خاص ترین متریال ها در این زمینه متریال هایی از جنس چوب و همانند آن هستند. استفاده از چوب در فضای آزاد هم در کفسازی و هم در نمای ساختمان رایج است. بهترین چوب برای نمای ساختمان ترمووود فنلاندی و بهترین چوب برای کفسازی ویلا و ساختمان، چوب پلاست درجه یک می باشد.

چوب پلاست بدلیل تنوع سایز و ابعاد قابل اجرا در قسمت های مختلف ساختمانی می باشد. یکی از بهترین و پرکاربردترین بخش هایی که می توان از چوب پلاست استفاده کرد، بعنوان کفپوش دور استخر و روف گاردن است. کفپوش های چوب پلاست که قابل اجرا در فضای آزاد هستند عمدتا در دو مدل فروخته می شوند. مدل اول بصورت تایل های مربعی با زیره پلاستیک است و مدل دوم که پرفروش ترین کفپوش چوب پلاست نام دارد، بصورت شاخه ای است. طول شاخه ی کفپوش چوب پلاست عمدتا سه متر و مقطع 2.5 سانت است. از کفپوش های تایلی غالبا برای کفسازی تراس و فضاهای کوچک استفاده می شود و از کفپوش های شاخه ای بدلیل مقاومت بالا در شاخه و وجود زیرسازی فلزی، می توان برای کفسازی حیاط، اطراف استخر، روف گاردن، آلاچیق و … استفاده کرد.

نکته مهم در اجرای چوب پلاست، انتخاب پروفیلی مقاوم و درجه یک می باشد تا در مقابل تمامی شرایط اقلیمی مقاوم باشد. در ادامه به بیان مزایای انتخاب چوب پلاست برای کفسازی دور استخر پرداخته شده است.

 

مزایای کفپوش دور استخر از جنس چوب پلاست

متریال چوب پلاست گرید A همانند سایر مصالح ساختمانی ویژگی و مزایای خاص خود را دارد که در این بخش به بیان مختصری از آن می پردازیم:

  • گرمابخشی به محیط
  • زیبایی و حس طبیعی بودن به فضا
  • قیمت مقرون به صرفه
  • مقاومت در برابر سرما و بارندگی
  • مقاومت در برابر گرما و نور خورشید
  • مقاومت در برابر پوسیدگی و حشرات
  • نصب سریع و آسان
  • تنوع رنگی
  • قابل اجرا بودن در طرح های مختلف معماری

 

نحوه نصب کفپوش چوب پلاست دور استخر

برای نصب کفپوش دور استخر بسته به پروفیل انتخابی متفاوت است. برای کفسازی با تایل های 30*30 چوب پلاست نیاز به روش خاصی نیست و به راحتی تایل ها در کنارهم و بصورت پازلی فیکس و نصب می شوند. نکته مهم در این روش این است که قبل از شروع فرآیند نصب از صاف بودن سطح زیرین کار مطمئن باشید.

برای نصب کفپوش چوب پلاست بصورت شاخه ای، ابتدا سطح سیمانی یا موزاییکی را با شیب مناسب نسبت به کفشور تنظیم می کنیم. در مرحله بعد با قوطی آهنی که از قبل ضد زنگ خورده، شاسی کشی کار طبق استانداردهای شرکت انجام می شود و در انتها شاخه های چوب پلاست با پیچ سرمته و کلیپس به آن متصل می شود. این روش بهترین و با کیفیت ترین راه برای نصب کفپوش دور استخر می باشد. نکته مهم در روش مذکور این است که فاصله قوطی های آهن نسبت به هم استاندارد و طبق نظر شرکت جوش داده شوند تا برای پروفیل های چوبی در آینده مشکل ساز نشود.

برای مطالعه بیشتر درمورد روش های نصب چوب پلاست می توانید به مقاله ی ” نصب چوب پلاست ” در سایت مِوا مراجعه کنید.

قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر

قیمت و هزینه کفسازی دور استخر از جنس چوب پلاست، بسته به متراژ کار و سایز پروفیل انتخابی متفاوت می باشد. جهت استعلام قیمت کفپوش چوب پلاست درجه یک برای دور استخر با گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.