رنگ چوب پلاست
_

رنگ چوب پلاست

رنگ چوب پلاست | تاثیر رنگ چوب پلاست بر محیط | رنگ بندی چوب پلاست | انتخاب رنگ چوب پلاست | قیمت رنگ چوب پلاست

 

رنگ چوب پلاست

رنگ چوب پلاست نیز مانند هر متریال ساختمانی دیگر در فضای آزاد به مرور زمان پریده تر و مات تر می شود. در پروفیل های گرید B تغییر رنگ شدیدتر و زودتر اتفاق میوفتد اما در پروفیل های گرید A تغییرات به مرور انجام می شود و از یک مرحله به بعد رنگ پروفیل ثابت می ماند. بطور مثال پروفیل های شکلاتی گرید B بعد از گذشت حدودا 6 ماه تبدیل به رنگ کِرِم می شوند اما در پروفیل های گرید A این مسئله رخ نمی دهد. دلیل تفاوت رنگ این دو پروفیل از لحاظ کیفیت رنگ استفاده شده در فرآیند تولید و همچنین جنس مواد اولیه ای است که در دستگاه ریخته شده است.

 

تاثیر رنگ چوب پلاست بر محیط

از مهم ترین قسمت ها در انتخاب وودپلاست، انتخاب کد رنگی مناسب با طرح می باشد. پروفیل های ترموپلاست غالبا با رنگ قهوه ای تونالیته های مختلف به فروش می رسد. در کنار رنگ قهوه ای تیره و روشن، رنگ هایی مانند شکلاتی، نوک مدادی و زیتونی نیز تولید می شود. هرکدام ازین رنگ ها باعث گرمابخشی به محیط و القای حس آرامش به فضا می شود. از ویژگی های آن این است که میزان کثیفی بر روی پروفیل کمتر مشخص می شود و به مرور زمان این کدهای رنگ مات تر می شوند که جلوه بصری زیباتری به محیط می دهد.

 

رنگ بندی چوب پلاست

وودپلاست شرکت مِوا دارای 6 رنگ متنوع و زیبا است که هرکدام مناسب یک سبک و طراحی معماری است. بعضی از رنگ ها باعث ایجاد محیطی اسپرت و برخی باعث ایجاد محیطی کلاسیک می شود. در ادامه تنوع کدهای رنگی محصولات شرکت مِوا را مشاهده می کنید.

 

قیمت رنگ چوب پلاست

پروفیل های وودپلاست براساس رنگ های مختلف، قیمت مختلفی ندارند. قیمت اعلامی شاخه های وودپلاست همراه با رنگ داده می شود. عملیات امباس و براش نیز بر روی محصولاتی که امکان انجام آن وجود دارد، اجرا می شود که این عملیات در غالب پروفیل ها بصورت رایگان صورت می گیرد.

 

در این قسمت کدهای رنگی چوب پلاست را مشاهده می کنید:

رنگ چوب پلاست TEAK2
رنگ چوب پلاست MAPLE
رنگ چوب پلاست ASH
رنگ چوب پلاست OAK
رنگ چوب پلاست WANLUNT
رنگ چوب پلاست GRAY