نصب چمن مصنوعی1

_

نصب چمن مصنوعی

نصب چمن مصنوعی | مراحل نصب چمن مصنوعی| راهنما نصب چمن مصنوعی | قیمت نصب چمن مصنوعی

 

نصب چمن

نصب چمن مصنوعی شاید آسان و ساده بنظر برسد اما رعایت یکسری نکات و اجرا توسط نصاب متخصص باعث بهتر اجرا شدن و دوام محصول در دراز مدت می شود. نصب چمن دارای یکسری مراحل خاص می باشد که در ادامه به توضیح این مراحل می پردازیم:

زیرسازی چمن

نخستین مرحله در فرآیند نصب چمن مصنوعی، بحث زیرسازی چمن می باشد. غالبا زیرسازی چمن در دو حالت صورت می پذیرد:

-زیرسازی برروی سطوح سخت: این سطوح شامل بتن، سنگ، موزاییک و آسفالت می باشد. در این زیرسازی پس از تمیز کردن سطح زمین و استفاده از چسب حلال، چمن مورد نظر را پهن می کنیم.

-زیرسازی برروی سطوح نرم: این سطوح شامل خاک باغچه و خاک های دانه بندی شده می باشد. در این زیرسازی پس از تمیز کردن سطح زیرین و زدودن گیاهان و علوفه ها، شن و ماسه  را بر روی زمین کوبیده و صاف می کنیم تا یک سطح هموار بدست آید. در مرحله بعد لایه ژئوتکستایل برای تثبیت خاک زیرین، بوسیله میخ نصب می شود. و در آخر چمن مورد نظر بر روی سطح زیرین قرار میگیرد.

 

برش چمن

در این مرحله ابتدا چمن را برو روی زمین پهن می کنیم تا قالب قرار گیری چمن مشخص شود. پس از مشخص شدن الگو، با برش های طولی و عرضی رول های چمن را تقسیم و به حالت نصب در می آوریم. در این قسمت باید دقت شود که حرکت تیغ از بین الیاف ها صورت پذیرد تا به ساختار اصلی الیاف چمن آسیبی نرسد.

 

اورلب کردن چمن

پس از برش تکه های چمن، این بخش ها را باید در کنار هم بصورت لب به لب قرار داد تا اگر قسمتی از لبه های چمن اضافی و کج بوده، برش داده شود. در این قسمت باید دقت شود که تکه های چمن هم سو با یکدیگر نصب شوند.

 

چسباندن چمن

در این بخش بین لبه های چمن، در سطح زیرین، یک نوار اتصال به عرض 20 سانت قرار می دهیم تا این قسمت آغشته به چسب شود. سپس چمن را بر روی این قسمت قرارداده تا چسب خشک شود.

 

مرحله نهایی نصب چمن

در این قسمت پس از مشخص شدن قالب اصلی چمن، تکه های اضافی دورتادور برش داده و توسط چسب یا میخ به سطح زیرین متصل می شود تا یک سطح یکدست از چمن مصنوعی را در اختیار داشته باشیم.

 

قیمت نصب چمن

هزینه نصب چمن بر اساس مساحت کار و میزان سختی کار توسط نصاب برآورد می شود. شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با کارشناسان گروه موا، بهترین چمن مصنوعی را همراه با نصاب متخصص در اختیار داشته باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.