لوور چوبی

_

لوور چوبی

لوور چیست | لوور چوبی | مزایای لوور چوبی | قیمت نمای لوور چوبی

 

لوور چیست

به قرارگیری پروفیل و متریال هایی خاص به شکل موازی، عمدی یا افقی در جهت زیباسازی، جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و گردش هوا در ساختمان لووور گفته می شود. لورها به نوعی دودکش های قرون وسطایی هستند که امروز به شکل مدرنیته در نمای ساختمان ها استفاده می شوند. این سازه عمدتا به دو شکل در نمای ساختمان و سقف اجرا می شود.

لووورها در اشکال مختلف و با متریال های گوناگونی همچون چوب، شیشه و فلز ساخته و اجرا می شوند. یکی از بهترین متریال ها در این زمینه جنس چوب می باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

لوور چوبی

 یکی از بروزترین متریال ها در اجرای لور ساختمان، جنس چوب می باشد. در این بین استفاده از چوب پلاستیک و ترمووود بعنوان پرچم داران صنعت چوبی، بسیار رواج پیدا کرده است. اجرای لووورهای چوبی بدلیل دوام بالا، القای حس گرمابخشی به محیط و سازگاری با منطقه بسیار قابل توجه می باشد.

از چوب پلاست و ترمووود می توان در نماهای شیدر و در سقف هایی همچون پرگولا بهره جست. استفاده ازین سازه می تواند روشنایی و تهویه فضاها را به بهترین شکل فراهم کند.

مزایای لوور چوبی

قیمت مناسب: سازه هایی از این جنس از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از متریال هایی همچون آلومینیوم هستند.

زیبایی: چوب ها بدلیل نوع بافت و تنوع بالای پروفیل هایی که دارند قابل اجرا به سبک های مختلف هستند.

دوستدار محیط زیست: چوب یک متریال طبیعی و تجدیدپذیر است که  برای محیط زیست ضرر خاصی رو نخواهد داشت.

دوام بالا: جنس های چوب دوام بهتر و هنزیه نگهداری کمتری نسبت به سایر متریال های ساختمانی دارند.

قیمت نمای لوور چوبی

قیمت انواع طرح های لور بر روی نما بسته به نوع متریال مصرفی، طرح و متراژ متغییر می باشد. شما مشتریان گرامی میتوانید با تماس با کارشناسان گروه موا قیمت طرح مورد نظر خود را برآورد کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.