چند ایده برای دکوراسیون حیاط

_

چند ایده برای دکوراسیون حیاط

عناصر اصلی در محوطه سازی حیاط

یک حیاط سازی اصولی و ایده آل از چند بخش اساسی تشکیل شده است که عبارت است از کفپوش، نورپردازی، پوشش گیاهی، مبلمان فضای باز و… . هرکدام از این اجزا با توجه به ابعاد حیاط و نیاز مشتری قابل اجرا هستند.

کفسازی: بطور معمول اولین و بهترین قسمت برای ایجاد یک حیاط و روف گاردن زیبا، ساخت مسیر و کفسازی منحصر به فرد می باشد. در این قسمت باید توجه نمو که از متریالی استفاده شود که در مقابل تردد و شرایط ویژه آب و هوایی دوام داشته باشد. که بهترین متریال در این زمینه چوب پلاست می باشد.

نورپردازی: نورپردازی حیاط علاوه بر ایمنی در شب، باعث زیبایی و برجسته نمودن عناصر استفاده شده در محوطه ساختمان شود. در این بخش می توان از چراغ های رشته ای، باغچه ای، کفی استفاده نمود.

پوشش گیاهی: پوشش گیاهی بخش جدایی ناپذیر در دکوراسیون حیاط محسوب می شود. این قسمت از کار نیز بسته به شرایط جوی منطقه انتخاب می شود. برای کاور پوشش گیاهی نیز می توان از فلاورباکس های چوب پلاست استفاده نمود.

مبلمان فضای باز: مبلمان فضای باز شامل آلاچیق، پرگولا و نیمکت می باشند. که هرکدام ازین مبلمان را می توان در قسمتی از حیاط و روف گاردن گنجاند. ازین محصولات می توان در جهت هم نشینی و ایجاد محیطی دلنشین و دوستان استفاده نمود.

 

محصولی مقاوم برای دکوراسیون حیاط

اولین گام در خلق یک محوطه سازی مناسب برای فضاهای باز، انتخاب محصولاتی ست که در مقابل تمام شرایط آب و هوایی مقاوم هستند. در این بین متریال های چوبی همچون ترمووود و چوب پلاست جایگاه ویژه ای در بین طراحان و سازندگان ساختمان دارند. هرکدام ازین متریال ها دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند. در این بخش به معرفی محصول چوب پلاست شرکت مِوا می پردازیم.

پروفیل های چوب پلاستیک تولیدی شرکت مِوا از نوع گرید A و درجه یک می باشند که در مقابل سرما، گرما، رطوبت، بارندگی، نور خورشید، فشار و … مقاوم هستند. این پروفیل ها با رنگ ها، طرح ها و ابعاد متنوع قابل اجرا در فضاهای مختلف ساختمانی بخصوص در بخش حیاط و محوطه ساختمان هستند.

 

قیمت چوب پلاست

شما مشتریان عزیز می توانید جهت استعلام قیمت و همچنین مشاوره رایگان، با کارشناسان گروه مِوا در ارتباط باشید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.