کفپوش چوب پلاست دور استخر

_

کفپوش چوب پلاست دور استخر

کفپوش دور استخر | انواع کفپوش دور استخر | کفپوش چوب پلاست دور استخر | بهترین کفپوش چوب پلاست | قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر

 

کفپوش دور استخر

یکی از بخش های مهم و جذاب در فرآیند ساخت استخر و محوطه سازی دور آن، استفاده از کفپوش مناسب می باشد. کفپوش مورد استفاده در این قسمت باید در مقابل سرما، گرما، رطوبت، بارندگی، نورخورشید و بطور کلی شرایط اقلیمی منطقه مقاوم باشد. همچنین این بخش از محوطه سازی باید از لغزندگی جلوگیری کرده و در برابر پوسیدگی دوام و پایداری لازم را داشته باشد. بطور معمول عرض استاندارد و مشخصی برای کفسازی دور استخر وجود ندارد و بسته به طراحی می توان در ابعاد مختلف و با فاصله های متفاوت کفسازی را انجام داد.

 

انواع کفپوش استخری

کفپوش های دور استخر از متریال های گوناگونی طراحی و نصب می شوند که عمده ترین و پرکاربردترین آنها عبارت اند از:

کفپوش سرامیکی و سنگی دور استخر: یکی از قدیمی ترین و ارزانترین متریال ها جهت کفسازی دور استخر می باشد. ازین متریال می توان در فرم و حالت های مختلف استخری استفاده نمود. گرچه در سالیان گذشته بدلیل افت کیفیت این متریال در مقابل سرما و گرما، استفاده از آن کم رونق شده است.

کفپوش چوبی دور استخر: از محبوب ترین، لوکس ترین و مقاوم ترین محصولات و متریال ها در کفسازی اطراف استخر، استفاده از چوب و محصولات شبیه به چوب می باشد. در این بین رایج ترین و پرطرفدارترین متریال چوب پلاستیک و ترمووود می باشد. که هرکدام ازین محصولات ویژگی و زیبایی های خاص خود را دارند.

کفپوش چمن مصنوعی دور استخر: یکی دیگر از محصولات مورد استفاده در این قسمت، چمن مصنوعی می باشد. چمن مصنوعی نصب آسان و سریعی دارد و در مقابل بافت زیره آن باعث می شود که عمر چندان زیادی در شرایط آب و هوایی و فضای باز را نداشته باشد.

کفپوش چوب پلاست دور استخر

یکی از پرفروش ترین و جذاب ترین متریال در زمینه کفسازی دور استخر، متریال چوب پلاست می باشد. چوب پلاست بدلیل قیمت مناسب و عدم شرایط خاص جهت نگهداری، بسیار مورد توجه سازندگان و کاربران قرار گرفته است.

شاید از جمله سوالات مهم مشتریان و خریداران کفپوش دور استخر در این زمینه موارد زیر باشد:

بهترین کفپوش چوب پلاست دور استخر برای کدام برند است؟

بهترین برند کفپوش چوب پلاستیک برای دور استخر با قیمت مناسب چیست؟

آیا کفپوش چوب پلاست گرید A برای فضای دور استخر مناسب هست؟

مقاوم ترین کفپوش چوب پلاست دور استخر کدام است؟

باید در جواب این سوالات گفت که از لحاظ مقاومتی و بهترین بودن در زمینه کیفیت، باید پروفیل های چوب پلاست در آب و هوا و شرایط جوی قلیمی مختلف مقاوم باشد. چوب پلاست مناسب برای دور استخر باید از لغزندگی افراد جلوگیری کرده و در مقابل اشعه نور خورشید و همچنین بارندگی و برف دوام و پایداری لازم را دارا باشد.  کفپوش چوب پلاست درجه یک نباید به مرور زمان دچار تغییر حالت و فرم شود. در این قسمت ما به شما مشتریان عزیز پروفیل های چوب پلاست درجه یک و گرید A شرکت و برند MEVA را توصیه می کنیم. برند MEVA به عنوان تنها تولید کننده چوب پلاست گرید A تحت فناوری آلمان در بازار کشور شناخته می شود. این پروفیل ها با تنوع رنگی بالا و همچنین گارانتی و ضمانت معتبر توانسته رضایت کاربران و مشتریان عزیز را در سالیان گذشته بدست بیاورد.

 

قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر

برای اطلاع از آخرین قیمت کفپوش های چوب پلاست گرید A و درجه یک تولیدی شرکت مِوا، با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.