زیرسازی چوب پلاست

_

زیرسازی چوب پلاست

چوب پلاست چیست | انواع روش های زیرسازی چوب پلاست | قیمت نصب چوب پلاست

چوب پلاست چیست

کامپوزیت چوب پلاستیک یا پروفیل های چوب پلاست، ترکیبی از پلیمرهای ترموپلاستیک و خرده چوب است که عموما در دمای بالای ذوب پلیمرها مخلوط شده و سپس برای مصارف متفاوت، تحت فرآیندهای مختلف قرار می گیرد. چوب پلاست در اشکال و سایزهای متفاوت قابل اجرا برای کفسازی محوطه باز، نماسازی چوبی و ساخت المان های چوبی فضای باز می باشد.

برای مطالعه تکمیلی در زمینه چوب پلاست می توانید به مقاله ی ” کاربرد چوب پلاست ” در سایت مراجعه کنید.

انواع روش های زیرسازی چوب پلاست

همانند سایر متریال های ساختمانی، در نصب چوب پلاست و زیرسازی آن از روش های متفاوتی استفاده می شود که در این قسمت به مهم ترین آنها می پردازیم:

برای زیرسازی کفپوش چوب پلاست می توان از دو روش تایل پلاستیکی و شاسی کشی آهنی استفاده کرد. نکته مهم در قبل از استارت فرآیند زیرسازی، مطمئن بودن از شیب زمین و مسطح بودن آن است. در روش اول، پروفیل های کفپوش چوب پلاست بر روی تایل های مربعی شکل و پلاستیک پیچ می شوند و در نهایت این تایل ها بصورت پازلی در کنار هم متصل می شوند. در روش شاسی کشی آهنی، شاخه های کفپوش چوب پلاست بر روی شبکه بندی فلزی انجام می شود. در این حالت قوطی های آهن 30*30 یا 40*40 با ضخامت 2 میلیمتر بعد از فرآیند ضدزنگ پذیری، در کنار هم جوش داده می شوند و در نهایت چوب پلاست با پیچ سرمته و کلیپس به شاسی کشی فلزی متصل می شود.

برای زیرسازی نماپوش چوب پلاست بطور معمول فقط از یک روش انجام می شود. در این حالت همانند زیرسازی کفپوش، زیرسازی با قوطی آهن انجام می شود. قوطی های آهن ضد زنگ خورده و در فواصل مشخص بهم جوش داده می شوند و در نهایت چوب پلاست به آن متصل می شود.

نکته حائز اهمیت در زمینه نصب چوب پلاست و زیرسازی آن، این است که موارد بالا که گفته شده در تمامی پروژه ها و طرح ها اصولی و درست نمی باشد و در هر نوع طرحی و هر نوع پروژه ای می توان از روش های گوناگونی برای زیرسازی استفاده کرد. پس بهتر است برای با ارتقای کیفیت نصب، از تیم نصاب مجرب و حرفه ای استفاده کنید. در همین راستا تیم حرفه ای نصب چوب پلاست شرکت مِوا آماده اجرا و نصب هر مدل از طراحی و المان های چوبی شما می باشد.

قیمت نصب چوب پلاست

هزینه نصب چوب پلاست، بسته به متراژ کار، نوع پروفیل مصرفی و مدل طراحی صورت گرفته، متفاوت می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید جهت برآورد قیمت در این زمینه با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.