_

 کفپوش دور استخر

_

امروزه یکی از پرکاربردترین فضاهای محوطه سازی،استخر و جکوزی می باشد. کفپوش اطراف استخر جزء جداناپذیر در طراحی و ساخت یک استخر می باشد. یکی از بهترین متریال ها در زمینه کفسازی، چوب می باشد. چوب بدلیل حس گرمابخشی که به محیط وارد می کند در هر فصلی قابل استفاده می باشد. چوب پلاست و ترمووود بدلیل دوام و مقاومتی که در برابر سرما،گرما و رطوبت دارند گزینه های چوبی است که در این زمینه استفاده می شوند.

کفپوش دور استخر | انواع کفپوش چوبی دور استخر | بهترین متریال برای دور استخر | کفپوش مناسب برای دور استخر | کاور دور استخر | چوب پلاست دور استخر چیست| کفپوش چوب پلاست |قیمت کفپوش دور استخر | قیمت چوب پلاست دور استخر

 

کفپوش دور استخر

امروزه یکی از بخش های ساختمان ها و بخصوص ویلاها، استخر و جکوزی می باشد. ساخت استخر و جکوزی از بخش های مختلفی تشکیل می شود که هرکدام در بحث فنی و زیبایی آن مهم است. یکی از بخش های با اهمیت در فرآیند ساخت استخر، انتخاب یک کفپوش مناسب برای اطراف آن است. کفپوش انتخابی در این زمینه باید در کنار مقاوم بودن در برابر رطوبت، لغزندگی پایینی نیز داشته باشد. یکی از بهترین متریال ها در این زمینه، متریال چوبی است. پروفیل های چوبی در کنار مقاومت خوبی که دارند، حس گرمابخشی خاصی به محیط می دهند و در فصول مختلف سال براحتی قابل استفاده هستند.

 

انواع کفپوش دور استخر

همانطور که گفته شد یکی از بهترین متریال ها در زمینه کفسازی دور استخر، محصولات چوبی هستند. نکته مهم در انتخاب متریال چوبی این است که این پروفیل ها، مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط اقلیمی مختلف داشته باشند چراکه غالب استخرها در فضای باز و بدون سقف اجرا می شوند. دو متریال مقاوم در این زمینه، چوب پلاست و ترمووود می باشند.

ترموود مناسب برای دور استخر از جنس درخت زبان گنجشک یا ASH می باشد. از مزایای این محصول این است که مقاومت بالا و زیبایی منحصر به فردی دارد. اما از معایب ترموود زبان گنجشک این است که در بازار ایران بعلت قیمت بسیار بالا (حتی نسبت به ترموودهای کاج)، حجم کمی از این محصول وجود دارد در نتیجه اگر حتی زمانی خراب شود، محصول مشابهی وجود ندارد که جایگزین شود.

دیگر متریال چوبی که در زمینه کفسازی دور استخر، بخصوص در سالیان گذشته، بسیار رواج داشته است، چوب پلاست می باشد.چوب پلاست به نوعی جایگزین مقرون به صرفه ترمووود محسوب می شود. از مزایای استفاده از کفپوش چوب پلاست درجه یک عبارت اند از:

  • مقاومت بسیار بالاتر نسبت به ترمووود کاج
  • قیمت مقرون به صرفه تر از ترمووود فنلاندی
  • حجم بالای تولید و موجود بودن چوب پلاست در ایران
  • دارای گارانتی معتبر
  • تنوع رنگی بالا
  • نصب سریع و آسان
  • مقاوم در برابر سرما و گرما
  • مقاوم در برابر رطوبت و بارندگی
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و تغییر فرم
  • برش پذیری مناسب و قابل اجرا بودن برای طرح های مختلف

” بهترین گزینه چوبی که می توان براحتی و با خیال آسوده از آن بعنوان کفپوش دور استخر، کفپوش روف گاردن، کفپوش حیاط و بطور کلی کفپوش فضاهای باز از آن استفاده کرد، چوب پلاست است”

 

چوب پلاست دور استخر چیست

همانطور که در بخش قبلی گفته شده، بهترین گزینه چوبی که از آن بعنوان کفپوش فضای باز استفاده کرد، چوب پلاست است. این متریال که در بازار ایران با اسامی همچون وودپلاست، ترموپلاست، کامپوزیت چوب پلاست و چوب پلاستیک شناخته می شود، تحت فرآیند خاصی تولید می شود. بطور خلاصه چوب پلاست محصولی است که از ترکیب پلیمرهای مخصوص ترموپلاستیک و خرده چوب ساخته می شود. این مواد اولیه در دستگاهی به نام اکسترودر، همراه با رنگ های مخصوص ترکیب می شوند و در انتهای فرآیند از بخشی به نام قالب فرم دهی و خارج می شوند.

کفپوش های چوب پلاست در دو مدل در بازار کشور بفروش می رسند. بخش اول کفپوش های تایلی است که همراه با زیره پلاستیکی ساخته می شوند. این محصول مناسب کفپوش بالکن و تراس و بطور کلی فضاهای کم تردد است. بخش دوم و اما ویژه ای که مخصوص کفپوش دور استخر و روف گاردن و بطور کلی فضاهای سرباز است، کفپوش شاخه ای چوب پلاست است. بهترین کفپوش شاخه ای در این زمینه کفپوش TD1 شرکت مِوا است. این کفپوش در بازار کشور بعنوان مقاوم ترین کفپوش چوب پلاست شناخته می شود که همراه با زیرسازی آهنی نصب می شود. ” برای مشاهده و مطالعه بیشتر در این زمینه به صفحه مخصوص ” کفپوش چوب پلاست ” مراجعه کنید.

 

قیمت کفپوش دور استخر

گروه مِوا بعنوان مرکز اصلی فروش کفپوش مناسب دور استخر و کفپوش چوب پلاست دور استخر، آماده ارائه خدمات در این زمینه می باشد. برای برآورد قیمت کفپوش استخر باید به عواملی مانند ابعاد،نوع متریال،طرح اجرایی کفپوش و متراژ پروژه دقت داشت.شما مشتریان گرامی می توانید پس از انتخاب طرح مورد نظر خود با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

در این قسمت تصاویری از کاور دور استخر را مشاهده می کنید:

کفپوش دور استخر1
کفپوش دور استخر2
کفپوش دور استخر3
کفپوش دور استخر4
کفپوش دور استخر5
کفپوش دور استخر6
کفپوش دور استخر7
کفپوش دور استخر8
کفپوش دور استخر9
کفپوش دور استخر10
کفپوش دور استخر11
کفپوش دور استخر12
کفپوش دور استخر13
کفپوش دور استخر14
کفپوش دور استخر17
کفپوش دور استخر18
کفپوش دور استخر19
کفپوش دور استخر20
کاور دور استخر (9)
کاور دور استخر (7)
کاور دور استخر (8)
کاور دور استخر (5)
کاور دور استخر (4)
کاور دور استخر (3)
کاور دور استخر (2)
کاور دور استخر (16)
کاور دور استخر (15)
کاور دور استخر (14)
کاور دور استخر (13)
کاور دور استخر (1)
کاور دور استخر (11)
کفپوش دور استخر 19
کفپوش دور استخر 21
کفپوش دور استخر 23
کفپوش دور استخر 24
کفپوش دور استخر 28
کفپوش چوب پلاست دور استخر 26
کفپوش دور استخر 30
کفپوش دور استخر 29
کفپوش دور استخر 20
کاور دور استخر (34)
کاور دور استخر (35)
کاور دور استخر (36)
کاور دور استخر (44)
کاور دور استخر (38)
کاور دور استخر (39)
کاور دور استخر (45)
کاور دور استخر (41)
کاور دور استخر (42)
کاور دور استخر (54)
کاور دور استخر (47)
کاور دور استخر (48)