بهترین کفپوش روف گاردن1

استفاده از چوب ترمو برای بام سبز


_

کفپوش روف گاردن

بهترین کفپوش روف گاردن | بهترین کفپوش بام سبز | کفپوش مناسب برای بام سبز | اهمیت کفپوش بام سبز | انواع کفپوش روف گاردن | قیمت کفپوش روف گاردن

 

کفپوش بام سبز

در کنار دکوراسیون داخلی ساختمان، باید به محوطه سازی و دکور فضای بیرونی نیز توجه داشت. یکی از بخش های قابل توجه در فضای خارجی ساختمان، روف گاردن و بام سبز می باشد. ایجاد یک فضای مناسب جهت دورهمی خانوادگی و القای حس آرامش و تلطیف هوا از مزیت های روف گاردن می باشد.

از قسمت ها مهم در طراحی روف گاردن، انتخاب یک کفپوش مناسب برای این محیط می باشد. در اجرای کفپوش بام سبز باید به میزان دوام و مقاومت متریال مصرفی در مقابل شرایط جوی مختلف، رطوبت و آسیب های فیزیکی دقت داشت.

 

اهمیت کفپوش بام سبز

اجرای کفسازی در روی زمین قابل توجه است چه برسد به بام سبز. در انتخاب کفپوش مصرفی در بام سبز باید از لحاظ زیبایی، وزن، مقاومت و هزینه توجه داشت. غالبا انتخاب یک کفپوش نامناسب در روف گاردن منجربه افزایش هزینه های نگهداری و حتی تعویض متریال می شود.

 

انواع کفپوش بام سبز

با توجه به گسترش استفاده از کفپوش بام سبز در سالیان گذشته، در این قسمت به معرفی بهترین و زیباترین کفپوش های روف گاردن و بام سبز می پردازیم:

چوب ترمووود: مطابق با هر طرح لوکس و زیبایی، یکی از بهترین متریال ها در این زمینه، چوب ترمووود می باشد. کفپوش ترمووود بدلیل زیبایی، پروفیل های متنوع و مقاومتی که در برابر شرایط جوی مختلف دارد بسیار مناسب برای امر کفسازی بام سبز می باشد.

چوب پلاستیک: در سالیان گذشته بدلیل افزایش نرخ چوب در کشور، کامپوزیت چوب پلاست به یک گزینه مطلوب جهت کفسازی تبدیل شده است. این متریال از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه بوده و از لحاظ دوام، در برابر تمامی شرایط محیطی مقاوم می باشد.

چمن مصنوعی: متریال دیگری که استفاده از آن گسترش پیدا کرده است، چمن مصنوعی می باشد. این متریال بدلیل مقرون به صرفه بودن، نصب ساده و آسان و مقاومتی که در محیط بیرونی دارد، گزینه ای مطلوب برای کفسازی محسوب می شود.

 

قیمت کفپوش بام سبز

شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با کارشناسان گروه موا، بهترین متریال را برای کفسازی بام سبز و روف گاردن خود انتخاب و خریداری کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.