انواع نیمکت باغی

_

انواع نیمکت باغی

نیمکت باغی | انواع نیمکت فضای باز | نیمکت چوبی | قیمت نیمکت چوبی

نیمکت باغی

یکی از المان و مبلمان های اصلی در محوطه سازی و طراحی فضای سبز، نیمکت و صندلی باغی می باشد. این سازه درواقع نوعی از صندلی ست که در فضای باز و به شکل تک یا چندنفره ساخته و نصب می شود. ازین المان می توان در باغ ها، روف گاردن، محیط استخر، تراس، معابر شهری و … استفاده نمود. یکی از دلایل رونق این مبلمان در بخش محوطه سازی شهری، سادگی در نصب و پرکاربرد بودن آن است.

 

انواع نیمکت فضای باز

نیمکت های فضای سبز از لحاظ جنس ساخت به چند دسته تقسیم می شوند که در این بخش به معرفی مختصری از آنها می پردازیم:

نیمکت چوبی: این جنس در ساخت نیمکت ها، در سالیان اخیر بسیار پررونق بوده است. مقاومت بالا، القای حس گرمابخشی به محیط و همچنین زیبایی بسیار بالا از دلایل پرطرفدار بودن این نوع نیمکت ها می باشد.

نیمکت فلزی: نیمکت های فلزی که عمدتا از آلومینیوم و آهن ساخته می شوند دارای دوام بالایی هستند و نیاز به نگهداری خاصی ندارند. از معایب این مدل نیمکت ها، غیرقابل استفاده بودن در آب و هوای خیلی گرم و سرد می باشد.

نیمکت حصیری: این نوع از صندلی ها با رزین مصنوعی ساخته می شوند و در طرح ها و ابعاد مختلف قابل استفاده هستند. نیمکت های حصیری وزن پایینی دارند و عمدتا مناسب فضاهای باز کوچک همچون تراس هستند.

نیمکت چوبی

نیمکت های چوبی یکی از پرکاربردترین و بروز ترین نیمکت های موجود در بازار می باشد. در ساخت این سازه عمدتا از دو متریال چوب پلاست و ترمووود استفاده می شود که هرکدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند. از مزایای اصلی ساخت نیمکت و صندلی فضاهای باز با متریال چوبی، زیبایی و مقاومت آن در مقابل شرایط جوی مختلف می باشد. پروفیل های متنوع چوب پلاست و ترمووود امکان ساخت نیمکت و صندلی ها در ابعاد و سایزهای مختلف میسر می سازند. نکته مهم در انتخاب این پروفیل های چوبی،کیفیت بالا و درجه یک بودن آن است که گروه MEVA بعنوان تنها تولید کننده چوب پلاست گرید A با فناوری آلمانی در کشور، ضمانت لازم در زمینه کیفیت را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

قیمت نیمکت چوبی

قیمت انواع نیمکت های چوبی بسته به نوع متریال انتخابی اعم از چوب پلاست و ترمووود، متغییر می باشد. شما مشتریان گرامی با انتخاب مدل نیمکت چوبی خود و ابعاد آن، می توانید برآورد قیمت را از کارشناسان گروه موا، دریافت کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.