چوب با چمن مصنوعی

_

چوب با چمن مصنوعی

چوب

استفاده از این متریال در سالیان گذشته در بخش های مختلف ساختمانی بسیار رواج پیدا کرده است. از این ماده بدلیل زیبایی و مقاومت بالایی که دارد می توان در بخش های داخلی و خارجی واحدها استفاده کرد. دو متریال عمده ای که بخصوص در محوطه سازی ها بسیار کاربرد داشته ترمووود و وودپلاست بوده است. هر کدام ازین مواد زیبایی و ویژگی های خاص خود را دارند و قابل استفاده بعنوان کفپوش دور استخر، کفپوش حیاط، دیوارپوش، فلاورباکس، آلاچیق و پرگولا هستند.

 

ترکیب چوب با چمن مصنوعی

با توجه به ویژگی های بالایی که چوب دارد، از آن می توان در ترکیب با سایر متریال ساختمانی استفاده نمود. در کنار این متریال می توان از موادی همچون چمن مصنوعی، سنگ، موزاییک، شیشه و… استفاده نمود. یکی از مواد رایج در ترکیب با وودپلاست و ترمووود، استفاده از چمن مصنوعی می باشد. حاصل رنگ سبز چمن های مصنوعی و رنگ قهوه ای چوب، یک ترکیب خارق العاده را منجر می شود. غالبا از طرح های مشبک در این سبک از طراحی استفاده می شود. چمن های مصنوعی نیز از جمله موادی است که در محوطه فضاهای باز مقاومت بالایی دارد و می تواند جایگزین خوبی برای کفپوش های سنگی ساختمانی باشد.

 

قیمت اجرای چوب با چمن مصنوعی

گروه مِوا بعنوان تنها تولید کننده چوب پلاست درجه یک در کشور، در زمینه محوطه سازی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. این گروه در کنار محصولات خود، محصولات ترکیبی آن همچون چمن مصنوعی با کیفیت نیز به فروش می رساند. مشتریان گرامی برای اجرای این سبک از طراحی، می توانند همینک با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.