طراحی حیاط ویلا استخردار

_

طراحی حیاط ویلا استخردار

طراحی حیاط استخردار | اهمیت طراحی حیاط دور استخر | اجزای طراحی حیاط دور استخر | کفپوش چوب پلاست برای دور استخر | قیمت کفپوش چوب پلاست درجه یک

طراحی حیاط ویلا استخردار

یکی از جذابیت ها و زیبایی های یک ویلا به استخردار بودن حیاط آن است. استخر یک محیط ورزشی و تفریحی را برای ساکنین فراهم می کند. ویلاها برحسب موقعیت و وسعت حیاط می توانند از استخرهای سرپوشیده و یا روباز بهره مند باشند. فضاسازی های صورت گرفته در محوطه سازی امکان استفاده از طرح های متنوع و گوناگون را مهیا می کند. جانمایی استخر نیز مسئله مهمی در طراحی حیاط ویلاها محسوب می شود. بطور معمول استخرهای روباز بهتر است نزدیک ساختمان ویلا ساخته و اجرا شود. در این طراحی می توان با ایجاد سکو و محوطه ای برای نشستن و دراز کشیدن، فضایی جهت دورهمی برپا کرد.

دلیل اهمیت طراحی حیاط دور استخر

محوطه سازی و طراحی حیاط دور استخر در ویلاها علاوه بر ایجاد محیطی دلنشین و سرگرم کننده، باعث تهویه مطبوع محیط اطراف ویلا می شود. همچنین طراحی این فضاها باعث افزایش نرخ و قیمت ویلاهای استخردار نسبت به بدون استخر می شود. باید توجه داشت که این طراحی براساس فرم و تیپ کلی ویلا انجام شود.

بخش های طراحی حیاط دور استخر

محوطه دور استخر معمولا از کفپوش، دیوارپوش، نورپردازی و مبلمان آن تشکیل می شود. در این قسمت دو نکته بسیار حائز اهمیت است. جنس متریال استفاده شده و رنگ آن. در انتخاب جنس متریال های دور استخر باید دقت نمود که مصالح مورد استفاده در مقابل سرما، گرما، رطوبت و بارندگی مقاوم باشد. در بین تمامی اجزا دور استخر، کفپوش بیشتر از سایر قسمت ها مورد تاکید و اهمیت قرار داد. یک کفپوش خوب و متناسب با فضای کلی ویلا، می تواند در ساخت و ایجاد یک محیط دلنشین و خاص کمک کند.

شاید یکی از پرکاربردترین، به صرفه ترین و مقاوم ترین محصول در زمینه طراحی حیاط دور استخر، استفاده از چوب پلاست باشد. چوب پلاست درجه یک با مقاوم بالا در مقابل سرما و نور خورشید و همچنین زیبایی خاص و ویژه ای که دارد در سالیان گذشته مورد تاکید و استفاده طراحان و سازندگان ساختمانی قرار گرفته است.

کفپوش چوب پلاست برای دور استخر

کفپوش های چوب پلاست دور استخر باید در مقابل رطوبت، بارندگی،گرما، سرما، نور خورشید، پوسیدگی و حشرات مقاوم باشند و همچنین از لزندگی و سرخوردگی جلوگیری کنند. در این بین چوب پلاست گرید A و درجه یک شرکت مِوا با داشتن گارانتی و قیمت مناسب و همچنین طرح ها و رنگ های متنوع توانسته رضایت مشتریان عزیز را بدست بیاورد.

قیمت کفپوش چوب پلاست برای دور استخر

کفپوش های چوب پلاست گرید A در ابعاد و سایزهای مختلف قابل اجرا و هرکدام دارای قیمت بخصوص خود هستند. شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با کارشناسان گروه مِوا، از آخرین قیمت محصولات درجه یک شرکت مِوا جویا شوید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.