دکوراسیون حیاط ویلا

_

دکوراسیون حیاط ویلا

محوطه سازی ویلا | اجزای دکور حیاط ویلا | محصول چند منظوره در محوطه سازی ویلا | قیمت چوب پلاست

محوطه سازی ویلا

یکی از مهم ترین بخش های طراحی ساختمان و ویلا، محوطه سازی و طراحی فضای سبز حیاط آن می باشد. دکوراسیون حیاط ویلا علاوه بر زیبایی باعث افزایش بهای ملک ساخته شده می شود. با طراحی مناسب این بخش از ساختمان می توان علاوه بر بهبود خاصیت دعوت کنندگی ویلا، باعث احیای یک فضای بی روح و مرده، به یک فضای قابل استفاده با کارایی بالا شود.

 

اجزای دکوراسیون حیاط ویلا

حیاط سازی و فضای سبز محوطه ویلا و ساختمان، از بخش های متفاوتی تشکیل می شود که در ادامه به بیان بعضی ازین اجزا می پردازیم:

کفپوش محوطه ویلا: یکی از اصلی ترین اجزای طراحی حیاط ویلا، کفسازی می باشد. این بخش در قسمت های مختلف ساختمانی همچون کفپوش دور استخر، کفپوش روف گاردن و کفپوش حیاط قابل طراحی و اجراست. در انتخاب متریال کفسازی حیاط باید دقت نمود که محصول انتخابی، در مقابل تمامی شرایط اقلیمی مقاوم باشد.

حصار و نرده محوطه ویلا: از فنس و نرده در حیاط سازی، جهت تفکیک فضای سبز از بقیه بخش های ساختمانی استفاده می شود. این بخش توسط پوشش های گیاهی و محصولات ساختمانی قابل اجرا می باشد.

سازه های محوطه ویلا: از اصلی ترین سازه های محوطه سازی پرگولا و آلاچیق می باشد. این سازه ها با ایجاد فضایی نیم سایه و آرامش بخش، می تواند باعث افزایش آرامش روحی و ایجاد تعاملات خانوادگی بیشتر در محوطه باز شود.

مبلمان محوطه ویلا: از جمله مبلمان های مهم در حیاط ساختمان ها، نیمکت و فلاورباکس می باشد. این مبلمان ها باید در مقابل رطوبت و بارندگی مقاوم باشند تا کارایی بالایی داشته باشند.

 

محصول چند منظوره در دکوراسیون حیاط ویلا

یکی از متریال های مناسب در جهت محوطه سازی و فضای سبز که در مقابل تمامی شرایط آب و هوایی مناسب باشد، چوب پلاست گرید A می باشد. چوب پلاست درجه یک شرکت مِوا با گارانتی و ضمانت و همچنین دوام و پایداری بالا در کنار قیمت مناسب، توانسته رضایت مشتریان عزیز را در سالیان گذشته بدست بیاورد. این محصول با مواد اولیه درجه یک و کیفیت بالا و تحت لایسنس آلمان تولید و آماده نصب می شود. پروفیل های چوب پلاست شرکت مِوا از لحاظ رنگ، ابعاد و سایز بسیار متنوع می باشد و قابلیت اجرا در هر یک از بخش های ساختمانی اعم از کفپوش ، نماپوش، پرگولا و … را دارد.

قیمت چوب پلاست

قیمت و هزینه چوب پلاست درجه یک و گرید A بسته به متراژ و محصول مورد نیاز، متفاوت می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید جهت استعلام قیمت محصول، با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.