نکات مهم در انتخاب مبلمان تراس و بالکن

_

نکات مهم در انتخاب مبلمان تراس و بالکن

انواع مبلمان تراس و بالکن | نکات مهم در انتخاب مبلمان تراس و بالکن | چوب پلاست در مبلمان تراس و بالکن | قیمت چوب پلاست مناسب

 

نکات مهم در انتخاب مبلمان تراس و بالکن

امروزه در کنار طراحی فضای داخلی ساختمان، زیباسازی تراس و بالکن نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در طراحی این قسمت از ساختمان موارد متعدد را باید مورد توجه قرارداد که مهم ترین آنها عبارت است از:

  • مقرون به صرفه بودن مصالح مصرفی
  • کیفیت و مقاومت بالا در مقابل سرما، گرما، رطوبت و بارندگی
  • تنوع رنگی بالا
  • زیبایی و ظرافت
  • قابلیت حرکت دادن مبلمان تا حد امکان
  • قابل شستشو و تمیز کردن
  • و…

انواع مبلمان تراس و بالکن

تراس و بالکن ساختمان ها از قسمت های مختلف و توسط مبلمان های مختلفی تشکیل می شوند. در این بخش از ساختمان می توان سقف، کف، دیواره و نرده استفاده نمود. بطور معمول در این قسمت صندلی و میز راحتی همراه با فلاورباکس و گلدان کاربرد دارد.

مبلمان تراس و بالکن از متریال و مصالح مختلفی ساخته می شوند که در این بخش به بیان قسمتی از آن می پردازیم:

مبلمان آهنی: این جنس از مبلمان دارای مقاومت زیاد در مقابل فشار می باشد. از معایب این جنس از متریال می توان به زنگ زدگی در رطوبت و همچنین غیرقابل استفاده بودن در مناطق سردسیر و گرمسیر نام برد.

مبلمان پلاستیکی: یکی دیگر از متریالی که برای ساخت مبلمان تراس و بالکن استفاده می شود، مبلمان پلاستیکی می باشد. این جنس از مبلمان قیمت ارزان و طرح های مختلفی دارند. به سادی قابل شستشو و قابل حرکت هستند. اما از معایب این محصول، عمر مفید پایین در مقابل شرایط اقلیمی مختلف می باشد.

مبلمان چوبی: یکی از زیباترین، بروزترین و مستحکم ترین متریال در زمینه ساخت مبلمان تراس و بالکن، استفاده از چوب می باشد. در این قسمت در سالیان گذشته استفاده از چوب پلاست و ترمووود رواج داشته که در ادامه به بیان ویژگی مبلمان چوب پلاست می پردازیم. از مزایای این نوع مبلمان، قیمت مناسب، سبک بودن، مقاومت در مقابل رطوبت و گرما و پوسیدگی می باشد.

مبلمان حصیری: از مبلمان حصیری بیشتر در مناطق گرمسیری استفاده می شود. بدنه این جنس از مبلمان مستحکم است اما در مقابل شرایط مرطوبت و بارندگی دوام و پایداری لازم را ندارد.

 

چوب پلاست در مبلمان بالکن و تراس

یکی از مقاوم ترین و مقرون به صرفه ترین متریال در زمینه ساخت محصولات مبلمان فضای باز، چوب پلاست می باشد. چوب پلاست شرکت مِوا در رنگ های متنوع و در سایزهای مختلف آماده استفاده در بخش های مختلف از بالکن و تراس می باشد. از چوب پلاست گرید A می توان بعنوان کفپوش، دیوارپوش، نرده، نیمکت و صندلی، فلاورباکس و گلدان، پرگولا و آلاچیق استفاده نمود. چوب پلاست در کنار زیبایی و قیمت مناسب، سرعت نصب بالایی دارد و در پروژه هایی که زمان اهمیت دارد، می تواند گزینه مناسبی برای ساخت قسمت های مختلف ساختمانی باشد.

 

قیمت چوب پلاست مناسب و درجه یک

چوب پلاست درجه یک شرکت مِوا در سایز و ابعاد مختلف در بخش های مختلف مبلمان فضای باز قابل استفاده هستند. هرکدام ازین پروفیل ها قیمت های متفاوتی دارند. شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با کارشناسان گروه مِوا، قیمت محصولات چوب پلاست گرید A و درجه یک را جویا شوید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.