چوب پلاست در زیباسازی شهری

_

چوب پلاست در زیباسازی شهری

زیباسازی شهر با چوب پلاست | کاربرد چوب پلاست در زیباسازی شهری | قیمت چوب پلاست مبلمان شهری

زیباسازی شهر با چوب پلاست

یکی از متریال های بسیار پرکاربرد و مهم برای جایگزینی چوب های طبیعی، چوب پلاست می باشد. از دلایلی که این متریال را میتوان جایگزین مناسبی برای سایر مصالح ساختمانی دانست این است که، در عین راحتی در نصب و مقرون به صرفه بودن، در مقابل شرایط مختلف جوی مقاوم است و زیبایی خاصی را به فضاهای شهری منتقل می کند. همچنین ضد آب بودن چوب پلاست نیز باعث می شود، در مناطقی با رطوبت بالا قابل استفاده باشد. یکی از مزایای اصلی استفاده از این محصول در شهرها، قابلیت بازیافت شدن و همچنین دوستدار محیط زیست بودن، است. این ویژگی در ساخت یک جامعه سالم و ایجاد یک محیط شهری بهتر کمک می کند.

 

کاربرد چوب پلاست در زیباسازی شهری

از چوب پلاست می توان در قسمت های مختلف شهری استفاده نمود. چوب پلاست درجه یک شرکت مِوا بدلیل دوام بالایی که در مقابل شرایط اقلیمی مختلف دارد، قابل اجرا و نصب بعنوان نیمکت، فلاورباکس، آلاچیق، پرگولا و کفپوش های چوبی را دارا می باشد.

_یکی از بخش های جذابی که از چوب پلاست در زیبایی شهری استفاده می شود، بعنوان نمای ساختمان هاست. چوب پلاستیک در نمای ساختمانها، علاوه بر زیبایی خاض، باعث سایه اندازی و حفط بنا در برابر عوامل فیزیکی-محیطی می شود. این محصول ضریب حرارتی پایینی دارد و مانعی برای گسرتش آتش سوزی می باشد.

_ یکی دیگر از فضاهای شهری که می توان از چوب پلاست بهره برد، بعنوان کفپوش است. کفپوش های چوب پلاست گرید A گروه مِوا در مقابل سرما، گرما، رطوبت و بارندگی مقاوم هستند و در کنار تمامی این مزایا، بعلت فرآیند براشینگ و دکینگ، که بر روی پروفیل ها صورت گرفته، مانع از لغزندگی می شود.

_از قسمت های رایج چوبی در زیباسازی شهری، نیمکت و فلاورباکس های چوبی است. چوب پلاست به عنوان یک متریال مقرون به صرفه و مقاوم، نقش مهمی را در ساخت این مبلمان شهری دارد. با استفاده از پروفیل های چوب پلاست درجه یک شرکت مِوا، می توان فرم ها و اشکال مختلفی از مبلمان شهری را به اجرا درآورد.

قیمت چوب پلاست مبلمان شهری

پروفیل های چوب پلاست شرکت مِوا، در رنگ ها و ابعاد متفاوت هستند که هرکدام قیمت خاص خود را دارند. مشتریان عزیز می توانند با تماس با کارشناسان گروه مِوا، از قیمت تمامی محصولات آگاه شوند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.