بهترین کفپوش دور استخر

_

بهترین کفپوش دور استخر

انواع کفپوش دور استخر | ویژگی بهترین کفپوش برای دور استخر | کفپوش چوب پلاست برای دور استخر | قیمت کفپوش چوب پلاست استخری

انواع کفپوش دور استخر

برای کفسازی اطراف استخر می توان از متریال های مختلفی استفاده نمود که رایج ترین آنها عبارت است از:

سنگ و آجر: یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات در زمینه ساختمانی می باشد. اما در سالیان گذشته کیفیت این محصول در فضای باز کاسته شده و در کنار وزن سنگین و یخ زدگی آن، باعث شده که استقبال از این محصول کم شود.

چمن مصنوعی: یک پوشش رایج در اطراف استخر استفاده از چمن مصنوعی می باشد. این محصول نصب سریع و آسانی دارد اما برای فضاهایی که نیاز به متریالی بسیار مقاوم و با دوام هست، جوابگو نمی باشد.

چوب: یکی از مقرون به صرفه ترین، بادوام ترین و زیباترین محصولات در زمینه کفسازی دور استخر، استفاده از چوب می باشد. دو متریالی که در این زمینه بسیار پراستقبال است، چوب پلاست و ترمووود می باشد.

 

ویژگی بهترین کفپوش برای دور استخر

همانطور که مشخص است، کفپوش که اطراف استخر استفاده می شود باید در مقابل نور خورشید، سرما، گرما، رطوبت و بارندگی مقاوم باشد. در کنار این ویژگی ها 2 خصوصیت دیگر این حائز اهمیت می باشد و مشتریان بطور ویژه به آن دقت می کنند که عبارت است از قیمت مقرون به صرفه و لیز نبودن محصول. متریالی که در اطراف استخر استفاده می شود بسیار مهم است که لغزنده مخصوصا در شرایط رطوبتی نباشد. شاید بتوان گفت بهترین جنس از کفپوشی که برای دور استخر استفاده می شود و ویژگی های ذکر شده را دارا است، چوب پلاست و ترمووود می باشد که هرکدام مزایای خاص خود را دارند.

 

کفپوش چوب پلاست برای دور استخر

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین محصولات و متریال در زمینه کفسازی اطراف استخر، چوب پلاست می باشد. در بازار کشور ایران این محصول به سه دسته درجه یک، دو و سه تقسیم می شوند. باید توجه داشت که محیط اطراف استخر دائما در معرض رطوبت، سرما و گرما قرار دارد و بهترین پروفیل چوب پلاست برای این قسمت که در پایداری و دوام لازم را داشته باشد، چوب پلاست درجه یک و گرید A می باشد. گروه فنی مِوا بعنوان تنها تولید کننده چوب پلاست درجه یک با فناوری آلمانی در کشور، آماده فروش و نصب این محصولات با بالاترین کیفیت همراه با گارانتی و ضمانت می باشد. این گروه در سالیان گذشته توانسته، در کنار کیفیت و قیمت مناسب، با تنوع رنگی و تنوع ابعاد پروفیل هایی که دارد، رضایت مشتریان عزیز را بدست بیاورد.

 

قیمت کفپوش چوب پلاست استخری

بدلیل نوسانات ارزی، پروفیل های چوب پلاست دارای قیمت ثابتی نیستند. شما مشتریان عزیز می توانید با تماس به کارشناسان گروه مِوا از قیمت بروز محصولات مطلع شوید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.