پوشش کف حیاط با چوب پلاست

_

پوشش کف حیاط با چوب پلاست

چوب پلاست چیست | کاربرد چوب پلاست در محوطه سازی چیست | کفپوش چوب پلاست مناسب برای حیاط | قیمت کفپوش چوب پلاست مناسب برای محوطه سازی

چوب پلاست چیست؟

یکی از سوالات رایج و اولیه خریداران چوب پلاست، تعریف و ویژگی این محصول است. چوب پلاست در بازار اسامی گوناگونی همچون وودپلاست، ترموپلاست، کامپوزیت چوب پلاست و چوب پلاستیک دارد اما بطور کلی چوب پلاست ترکیبی از پلیمرهای ترموپلاستیک و خرده چوب است که عموما در دمای بالای ذوب پلیمرها مخلوط شده و سپس برای مصارف متفاوت، تحت فرآیندهای مختلف قرار می‌گیرد. در حقیقت چوب پلاست این ویژگی را دارد که به بتواند به رنگ‌ها، طرح‌ها، اندازه‌ها و تقریبا هر شکلی درآید. پروفیل های چوب پلاست به نوعی جایگزین چوب طبیعی یا ترموود است که در کنار قیمت مقرون به صرفه، نیاز به فرآیند نگهداری ویژه ای نیز ندارد.

 

چوب پلاست در محوطه سازی چه کاربردی دارد؟

مهم ترین کاربردهای چوب پلاست در محوطه سازی عبارت اند از:

نماپوش چوب پلاست: یکی دیگر از کاربردهای چوب پلاست، استفاده از آن برای پوشش نمای ساختمان و ساخت دیوارپوش است. از دلایل محبوبیت چوب پلاست برای این بخش از ساختمان، شباهت زیاد آن به ترموود، تنوعی رنگی و ابعاد بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه آن است. نماپوش های چوب پلاست به دو شیوه ساده و لووری قابل نصب هستند. ازین پروفیل ها می توان در نما ساختمان و ویلا، دیوارپوش حیاط و لابی، سقف کاذب فضاهای اداری و تجاری استفاده کرد.

مبلمان، سایه بان و نرده چوب پلاست: یکی از موارد رایج استفاده از چوب پلاست، برای ساخت مبلمان فضای بیرون در محوطه سازی ساختمان است. یکی از مهمترین مسایلی که در ساخت مبلمان فضای سبز باید توجه داشت کیفیت بالای محصول در شرایط آب و هوایی مختلف است که چوب پلاست با داشتن دوام در شرایط مختلف،گزینه ای مناسب برای ساخت این محصولات می باشد. از جمله مبلمان و سازه های چوبی فضای سبز می توان آلاچیق، پرگولا، آربور، فلاورباکس، نرده، نیمکت و صندلی نام برد.

کفپوش چوب پلاست: یکی از مهم ترین کاربردهای چوب پلاست، استفاده از آن بعنوان کفپوش است. بطور کلی کفپوش چوب پلاست به دو شیوه شاخه ای و تایلی نصب می شود. از موارد استفاده از پروفیل های کفپوش چوب پلاست می توان به استفاده از آن در پیاده رو پارک ها، کفپوش تراس و بالکن، کفپوش روف گاردن، کفپوش دور استخر، پله و …. اشاره کرد.

 

چه چوب پلاستی برای پوشش کف حیاط مناسب است؟

برای پوشش کف حیاط از هر متریالی نمی توان استفاده کرد. در این راستا باید از جنسی استفاده کرد که در کنار زیبایی، مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی، تغییر فرم، حشرات و اقلیم هوایی مختلف داشته باشد. یکی از محبوب ترین متریال ها در این زمینه که بخصوص برای پوشش کف حیاط ویلا و ساختمان ها به کار رفته است، چوب پلاست است. پروفیل های چوب پلاست در کنار نصب آسان و قیمت مقرون به صرفه، مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما و گرما دارند که همین موارد باعث شده به یک متریال محبوب در صنعت ساختمان تبدیل شود. چوب پلاست کف عمدتا به دو شکل شاخه ای و تایلی تولید می شوند که از مدل شاخه ای برای کف حیاط، رستوران، دور استخر، روف گاردن و بطور کلی اماکن پرتردد و از مدل تایلی برای بالکن های کوچک استفاده می شود.

البته باید دقت داشت که چوب پلاست در بازار کشور از کیفیت های مختلفی تشکیل شده است که به طبع آن قیمت متفاوتی نیز دارند. کیفیت متفاوت این چوب پلاست ها ناشی از مواد اولیه تا فرآیند تولید متفاوت است. چوب پلاست شرکت مِوا در این سالها توانسته به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین مرکز تولید چوب پلاست گرید A و درجه یک کشور، رضایت مشتریان و استفاده کنندگان ازین مصالح را بدست بیاورد. بخش عمده ای از مواد اولیه چوب پلاست مِوا وارداتی است که در کنار دستگاه اکسترودر با کیفیت خارجی، به تولید چوب پلاست با کیفیت و گرید A منجر می شود. گروه مِوا در کنار تولید و فروش چوب پلاست درجه یک، دارای تیم های نصب ماهری نیز است که قادر به اجرای هر نوع طرحی در محوطه فضای باز ساختمان هستند.

 

قیمت کفپوش چوب پلاست مناسب برای محوطه سازی چقدر است؟

پروفیل های کفپوش چوب پلاست به دو شکل شاخه ای و تایلی به فروش می رسند که هرکدام قیمت مخصوص به خود را دارند. در کنار این موضوع، متراژ هر پروژه نیز برای برآورد قیمت نهایی کفپوش چوب پلاست تاثیرگذار است. شما مشتریان عزیز می توانید برای برآورد قیمت بروز محصولات چوب پلاست با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.