نکته مهم در انتخاب کفپوش چوبی دور استخر

_

نکته مهم در انتخاب کفپوش چوبی دور استخر

نکته مهم در انتخاب کفپوش چوبی دور استخر | بهترین کفپوش چوبی دور استخر | قیمت کفپوش چوبی دور استخر

کفپوش چوبی چیست

در کفسازی فضای باز و حیاط از متریال های گوناگونی می توان استفاده کرد. در سالیان گذشته یکی از بهترین و پراستفاده ترین متریال ها در این زمینه، استفاده از مصالح چوبی بوده است. کفپوش های چوبی علاوه بر سرعت بالایی که در فرآیند نصب آنها وجود دارد، مقاومت بالایی نیز در مقابل شرایط مختلف جوی دارند که همه ی این عوامل باعث می شود که متریال های چوبی یک گزینه ایده آل برای کفسازی ساختمان ها و ویلا محسوب شود.

 

نکات مهم در انتخاب کفپوش چوبی دور استخر

یکی از جذاب ترین مراحل محوطه سازی و اجرای استخر، فضاسازی اطراف جکوزی و استخر می باشد. در انتخاب کفپوش این فضا باید به یکسری نکات مهم توجه داشت. یکی از زیباترین، مقاوم ترین و پرطرفدارترین متریال در زمینه کفسازی اطراف استخر، چوب می باشد. استفاده از چوب علاوه بر گرمابخشی به محیط، باعث می شود که در تمام فصول سال قابل استفاده باشد. در انتخاب کفپوش های چوبی نیز باید به نکات ویژه ای دقت داشت که به بیان آن موارد می پردازیم:

  • انتخاب رنگ مناسب کفپوش با محیط استخر
  • انتخاب کفپوش چوبی مقاوم در برابر رطوبت و بارندگی
  • انتخاب کفپوش چوبی مقاوم در برابر گرما و نور خورشید
  • انتخاب کفپوش چوبی مقاوم در برابر حشرات و پوسیدگی
  • انتخاب کفپوش چوبی با قیمت مقرون به صرفه
  • انتخاب کفپوش چوبی با لغزندگی پایین

 

بهترین کفپوش چوبی دور استخر

از متریال های متفاوت چوبی در زمینه اجرای کفپوش دور استخر و جکوزی استفاده می شود که مهمترین آنها کفپوش ترموود و کفپوش چوب پلاست می باشد. هرکدام ازین دو متریال نام برده شده ویژگی و خصوصیات مخصوص به خود را دارند اما بهترین کفپوش چوبی که می توان از آن بعنوان کفپوش دور استخر و جکوزی استفاده کرد، کفپوش چوب پلاست گرید A می باشد.

کفپوش چوب پلاست درجه یک شرکت مِوا، علاوه بر ضدآب بودن، در مقابل سرما و گرما نیز مقاوم است و همچنین این کفپوش در مقابل سایش و ترددی که بر روی آن انجام می شود نیز مقاومت بالایی دارد. تمامی این شرایط باعث می شود که کفپوش های چوب پلاست درجه یک شرکت مِوا، قابل استفاده برای هر نوع طرح و ابعادی برای دور استخر باشد.

 

قیمت کفپوش چوبی دور استخر

قیمت و هزینه اجرای کفپوش چوبی دور استخر، بسته به متراژ و نوع پروفیل انتخابی متفاوت می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید جهت برآورد قیمت بهترین کفپوش چوبی دور استخر و جکوزی با گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.