_

پرگولا چوب پلاست

_

پرگولا چوب پلاست ، از اصلی ترین المان ها در جهت داشتن یک فضای سایه بان و استراحتگاه در محوطه سازی، دارای اهمیت می باشد. باید توجه داشت که متریال سازه پرگولا از جنس ضد آب و مقاوم در مقابل آفتاب باشد. از بهترین متریال هایی که می توان در ساخت پرگولا استفاده کرد، چوب پلاستیک است. چوب پلاستیک در مقابل شستشو،حرارت،سرما،اشعه آفتاب،بارندگی و برف بسیار مقاوم می باشد.

پرگولا | پرگولا چوب پلاست | پرگولا چیست | پرگولا چوب پلاستیک | کاربرد پرگولا چیست | انواع پرگولا | قیمت پرگولا | قیمت آلاچیق پرگولا

پرگولا چوب پلاست

 پرگولا یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین سایه بان ها در سال های اخیر بوده است. وزن سبکتر و همچنین قیمت مقرون به صرفه نسبت به آلاچیق باعث شده ساخت این سایه بان در حیاط و روف گاردن ساختمان ها رایج شود. پرگولا به نوعی همان آلاچیق محسوب می شود با این تفاوت که سقف نیمه بازی دارد و باعث می شود یک فضای نیم سایه ساخته شود. بطور معمول سقف آلاچیق شیروانی و کامل بسته است اما سقف پرگولا نیمه باز و معمولا افقی نصب می شود. بدلیل محیط بادگیری که در پرگولا وجود دارد، استفاده از آن در شهرهای گرمسیری رواج بیشتری دارد.

پرگولا در جهت ساختن یک فضای خصوصی و صمیمی در محوطه سازی مهم است. بدلیل اینکه ازین سایه بان در فضای باز استفاده می شود در نتیجه از متریالی باید ساخته شود که در برابر شرایط اقلیمی مختلف مقاوم است. یکی از بهترین متریال ها که در مقابل سرما، گرما، رطوبت و بارندگی مقاوم است، چوب پلاست است. ازین متریال به راحتی می توان برای ساخت پرگولا استفاده کرد. نکته مهم در این زمینه این است که پروفیل انتخابی از نوع گرید A و درجه یک باشد چراکه چوب پلاست های گرید B و درجه دو دوام زیادی در برابر شرایط اقلیمی مختلف ندارد. یکی از بهترین متریال ها در این زمینه که توانسته رضایت مشتریان را کسب کند، نماپوش چوب پلاست مِوا است. از مزایای چوب پلاست مِوا تنوع در ابعاد، سایز، رنگ، گارانتی و مقاومت بسیار بالای این محصول است.

 

کاربرد پرگولا

پرگولا نیز همانند سایر سازه های محوطه فضای باز، کاربرد گوناگونی دارد اما مهم ترین دلیل استفاده از این سازه عبارت اند از:

  • ایجاد فضای نیم سایه بعنوان سایه بان
  • ایجاد محیطی نورگیر و راحت
  • نقطه سکون و استراحت
  • کادربندی محیط در معماری

 

انواع پرگولا

پرگولا ها بطور کلی در دو مدل اسپرت و کلاسیک اجرا می شوند. در مدل های کلاسیک معمولا الوارهای چوبی برروی سقف سایه بان در فواصل حدودا 20 الی 30 سانتیمتری قرار می گیرند. در این مدل از پروفیل های چوبی ضخیم تر و بزرگتر استفاده می شود. دیگر مدل پرگولا از نوع اسپرت و مدرن است. در این مدل معمولا از پروفیل های باریک تر و در فواصل کمتر استفاده می شود. در مدل پرگولای اسپرت، الوار های چوبی در مرکز کلاف سقف قرار می گیرند.

همانطور که گفته شد یکی از بهترین متریال ها در زمینه ساخت و اجرای پرگولا، متریال چوب پلاست است. برای مشاهده تصاویر مربوط به پروفیل های نماپوش و پرگولای چوب پلاست می توانید به برگه ی ” نماپوش چوب پلاست ” مراجعه کنید.

 

قیمت پرگولا چوب پلاست

پرگولا همانند دیگر سازه های فضای سبز بسته به نوع طرح، ابعاد و مدل سازه قیمت متفاوتی دارد. مدل پرگولا و ابعاد تاثیر زیادی در قیمت نهایی سازه دارد. شما مشتریان عزیز می توانید جهت استعلام قیمت با ما در تماس باشید.

در تصاویر زیر،نمونه هایی از پرگولا از جنس چوب پلاستیک را مشاهده می کنید:

پرگولا چوب پلاست1
پرگولا چوب پلاست2
پرگولا چوب پلاست3
پرگولا چوب پلاست4
پرگولا چوب پلاست5
پرگولا چوب پلاست6
پرگولا چوب پلاست7
پرگولا چوب پلاست8
پرگولا چوب پلاست9
پرگولا چوب پلاست10
پرگولا چوب پلاست12
پرگولا چوب پلاست13
پرگولا چوب پلاست14
پرگولا چوب پلاست15
پرگولا چوب پلاست16
پرگولا چوب پلاست17
پرگولا چوب پلاست18
پرگولا چوب پلاست19
پرگولا چوب پلاست20
پرگولا چوب پلاست21
پرگولا چوب پلاست (1)
پرگولا چوب پلاست (8)
پرگولا چوب پلاست (11)
پرگولا چوب پلاست (16)
پرگولا چوب پلاست (19)
پرگولا چوب پلاست (21)
پرگولا چوب پلاست (18)
پرگولا چوب پلاست (10)
پرگولا چوب پلاست (4)