قیمت چوب پلاست2

_

قیمت چوب پلاست

یکی از معیارهای مهم در انتخاب نوع پروفیل در بین مشتریان عزیز، اطلاع از قیمت چوب پلاست می باشد. پروفیل های چوب پلاست بدلیل نوسانات ارز و قیمت مواد اولیه، در طول سال با تغییراتی مواجه است.

 

قیمت چوب پلاست | قیمت نصب چوب پلاست | چوب پلاست ارزان | قیمت چوب پلاست گرید A | چوب پلاست مِوا | خرید چوب پلاست

 

قیمت چوب پلاست

قیمت پروفیل های چوب پلاستیک بسته به نوع کاربرد و ابعاد پروفیل متغییر می باشد. چوب پلاستیک مِوا از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه است. شعار گروه مِوا ارائه بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت است. پروفیل های چوب پلاستیک مِوا با توجه به کیفیت بسیار بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا، دارای مناسب ترین قیمت دربین محصولات مشابه در سطح کشور می باشد.

-نکات مهم در بخش قیمت چوب پلاستیک

  • عملیات های سطحی برش و طرح چوب، بطور رایگان صورت می گیرد.
  • رنگ بندی های پروفیل های چوب پلاستیک تاثیری بر قیمت محصول ندارند.
  • هرچقدر وزن پروفیل و ابعاد بیشتر باشد به همان نسبت قیمت پروفیل نیز گرانتر خواهد شد.
  • طول پروفیل های استاندارد چوب پلاست در انبار 3 متر می باشد. در صورت نیاز با ثبت سفارش، پروفیل با طول دلخواه تولید خواهد شد.

قیمت نصب چوب پلاستیک

نصب پروفیل های چوب پلاستیک یکی از مهم ترین مراحل انجام کار چوبی می باشد. نصب و اجرای انواع سازه های فضای سبز و کفپوش و نماپوش چوب پلاستیک توسط تیم حرفه ای اجرای گروه مِوا صورت میگیرد. درصورتیکه فرآِیند نصب همراه با اصول اجرایی و نصب کارشناسان مِوا رعایت شود، محصولات گروه مِوا شامل 3 سال ضمانت و گارانتی خواهند بود.

خرید چوب پلاست

در نظر داشته باشید که پروفیل های چوب پلاست بعلت اینکه در فضای باز استفاده می شوند باید از نوع گرید A باشند تا در مقابل شرایط جوی مختلف شامل مشکلاتی از قبیل ترک خوردگی،شکستگی،تغییرات رنگی و … نشوند. گروه مِوا بعنوان بزرگترین و تنها مرکز فروش چوب پلاست گرید A به شما این اطمینان را می دهد که بالاترین کیفیت چوب پلاست در ایران را برای پروژه های شما مشتریان عزیز ارائه کند.

 

چوب پلاست ارزان

امروزه با توجه به نوسانات ارزی و گران بودن متریال اولیه ساخت، پروفیل های چوب پلاستیک با قیمت های متفاوتی در سطح بازار وجود دارد. در این بین باید توجه داشت قیمت چوب پلاستیک رابطه مستقیمی با کیفیت محصول دارد. گروه مِوا بعنوان تنها مرکز فروش چوب پلاست گرید A کشور به شما مشتریان عزیز این اطمینان را می دهد که بالاترین کیفیت چوب پلاستیک کشور را با مناسب ترین کیفیت تهیه کنید.

همینک می توانید با تماس با واحد فروش مرکز مِوا آخرین قیمت پروفیل چوب پلاستیک را داشته باشید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.