افزایش دوام چوب پلاست1

_

نحوه افزایش دوام چوب پلاست

نگهداری از چوب پلاست | افزایش دوام چوب پلاست | مقاوم سازی چوب پلاستیک | چوب پلاست موا | چوب پلاست گرید A | کامپوزیت چوب پلاست

 

نگهداری از چوب پلاست

همانطور که انتخاب یک چوب پلاست با کیفیت دارای اهمیت است، به همان اندازه شرایط و بستر نگهداری ازین پروفیل نیز مهم است. شرایط نگهداری دارای نکاتی است که در ادامه به آنها میپردازیم و سبب افزایش طول عمر مفید پروفیل های چوب پلاستیک شما می شود. باید دقت داشت که این شرایط برای چوب پلاست های نوع گرید A صدق می کند، بدین خاطر که چوب پلاستیک هایی با گرید B حتی در بهترین شرایط نگهداری نیز، دارای طول عمر زیادی نیستند.

نکات نگهداری پروفیل های چوب پلاستیک عبارت است از:

تهیه چوب پلاست با بالاترین کیفیت و از برند معتبر: همانطور که گفته شد در درجه اول و مهم ترین بخش، کیفیت پروفیل های چوب پلاستیک در طول عمر آنها حائز اهمیت هستند. چوب پلاست های گروه مِوا بعنوان تنها چوب پلاست گرید A کشور، از لحاظ جهانی تمامی استانداردهای کیفی در پروفیل های کامپوزیت چوب را دارا هستند.

تمیز کردن پروفیل ها در زمان های منظم: سعی کنید هفته ای یکبار چوب پلاستیک ها را با جارو و برس نرم تمیز کنید.

پاک کردن شیارهای پروفیل ها: درصورتی که از کفپوش های چوب پلاست در کنار گیاهان برگ ریز استفاده می کنید، سعی کنید درزها و منافذ را هر چند مدت پاکسازی کنید.

پاک کردن برف از روی کفپوش ها: درصورتیکه بر روی پروفیل ها برف نشسته است با پاروی نرم شروع به زدودن برف ها از روی چوب پلاستیک ها کنید. در نظر داشته باشید که اگر برف ها منجمد و سفت شده اند ابتدا با نمک سعی در نرم کردن بافت برف ها و سپس با پارو محیط را تمیز کنید.

زدودن لکه ها از روی پروفیل های کفپوش: به منظور افزایش زیبایی و دوام پروفیل های چوب پلاستیک کفپوش بهترین است لکه های روی پروفیل ها پاک شود. برای زدودن لکه های خون از آب یخ و برای زدودن لکه های روغن و غذا می توان از محلول هایی حاوی عصاره لیمو استفاده کرد.

عدم استفاده از استون در فرآیند تمیز کردن: از استون بعنوان یک حلال برای تمیز کردن لکه ها به هیچ وجه استفاده نکنید چراکه این کار باعث ازبین رفتن رنگ پروفیل ها به مرور زمان می شود.

جلوگیری از آسیب فیزیکی مستقیم به پروفیل: از برخورد فیزیکی مستقیم مبلمان فضای باز با پروفیل های کفپوش خودداری کنید. سعی کنید در زیر پایه مبلمان خود از محافط های پلاستیکی استفاده کنید.

جلوگیری از رشد گیاهان در زیر پروفیل های کفپوش: قبل از شروع فرآیند نصب دقت شود که بستر و کف محیط عاری از هر نوع پوشش گیاهی باشد.

 

چوب پلاست مِوا

چوب پلاستیک گروه موا با بالاترین درجه کیفی در بین چوب پلاست های کشور، مقاوم در برابر شرایط مختلف جوی و رطوبت، قابل اجرا در تمامی بخش های ساختمان و سازه ای محوطه فضای سبز می باشد. شما مشتریان عزیز جهت دریافت بهترین چوب پلاست موجود در بازار با گرید A، می توانید با کارشناسان گروه مِوا در ارتباط باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.