سان روم گاردن

_

سان روم گاردن

سان روم گاردن چیست | انواع سان روم گاردن | ساختار کلی سان روم گاردن | قیمت چوب پلاست

 

تعریف سان روم گاردن

سان روم، فضایی محصور و بسته است که توسط متریال های مقاوم ساخته می شود و به بهترین شکل با محیط بیرون در ارتباط است. بطور معمول دورتادور این فضا با شیشه پوشیده می شود تا بتوان از مناظر اطراف با بهترین دید و پرسپکتیو استفاده کرد. غالبا برای واحدهایی که آفتابگیری مناسب و منظره مناسبی در پیرامون خود دارند، سان روم توصیه می شود.

 

انواع مختلف سان روم گاردن

گلخانه: در این فضا با توجه به نور و دمای مناسبی که وجود دارد می توان گیاهان مختلفی را پرورش داد. بطور کلی این قسمت ترکیبی از اتاق چهار فصل و اتاق آفتاب می باشد.

اتاق چهار فصل: دسترسی به این فضا از بیرون و داخل امکان پذیر است و همانطور که از اسمش پیداست قابل استفاده در چهارفصل سال می باشد.

اتاق آفتاب: دسترسی به این فضا از داخل ساختمان امکان پذیر است و بطور کلی از شیشه ساخته می شود و به واحد ساختمانی متصل است.

ایوان سرپوشیده: این فضا توسط پنجره ها و دیوارهای مشبک شیشه ای ساخته می شود. در این قسمت می توان از متریال های مختلفی جهت تزئین استفاده نمود.

 

ساختار کلی سان روم

این فضا بطور معمولا از ترکیب شیشه با سایر متریال های ساختمانی ساخته می شود. از شیشه در جهت عبور و هدایت نور خورشید استفاده می شود. در ترکیب با شیشه لزوما باید متریالی استفاده شود که مقاومت لازم را در برابر شرایط ویژه آب و هوایی محیط پیرامون داشته باشد. دو متریال عمده ای که در این بخش می توان استفاده نمود، چوب پلاست و ترمووود می باشد که هرکدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. ازین دو متریال می توان در جهت ایجاد کفپوش چوبی، دیوارپوش چوبی، آلاچیق و پرگولا، فلاورباکس های چوبی استفاده کرد.

یکی از بخش های جدایی ناپذیر سان روم، گیاهان و پوشش فضای سبز می باشد. بهترین گیاهان در این بخش گیاهان گرمسیری می باشند که علاقه زیادی به نور آفتاب دارند. گیاهانی مانند کاکتوس، پتوس، ساکولنت، فیلودندرون و … مناسب برای این فضا هستند.

قیمت چوب پلاست

در ساخت سان روم گاردن می توانید از متریال چوب پلاست در بخش های مختلف آن استفاده کنید. از چوب پلاست می توان در کفپوش، دیوارپوش، سازه ها و مبلمان های چوبی استفاده نمود. شما مشتریان گرامی می توانید با تماس با کارشناسان گروه مِوا، قیمت بروز محصولات را بدست بیاورید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.