کف سازی با چوب پلاست

_

کفسازی با چوب پلاست

 

کف سازی فضای باز | انواع کفپوش فضای باز | کفپوش چوب پلاست | چوب پلاست موا | کفپوش اسپرت | کفپوش مدرن | مزایای کفپوش چوب پلاستیک | قیمت کفپوش چوب پلاست

کف سازی محوطه

یکی از بخش های اصلی طراحی و اجرای فضای سبز، بحث مربوط به کفپوش و کف سازی محیط است. بعد از طراحی کلی محیط، باید متریال های مورد استفاده در طرح را مشخص نمود. جنس و رنگ کفپوش فضای باز در روحیه استفاده کننده و همچنین در نشان دادن سرزندگی محیط تاثیرگذار است. برای انتخاب جنس کفپوش فضای سبز، در کنار زیبایی محصول، باید به دوام و پایداری آن نیز توجه داشت چرا که این بخش از فضا در معرض شرایط اقلیمی مختلف محیط قرار میگیرد و اگر از جنسی با کیفیت پایین استفاده شود، بعد از گذشت چند ماه با صرف هزینه چندبرابری باید کفسازی محیط را بازسازی و نوسازی کرد. قسمت های مهمی که شامل کفسازی محوطه می شوند شامل موارد زیر می باشد:

حیاط ویلا،  ساختمان و پارک

کفپوش دور استخر

روف گاردن و بام سبز

 

انواع کفپوش فضای باز

بدلیل تنوع بالای محصولات ساختمانی، دست طراح و کارفرما برای انتخاب کفپوش محوطه سازی باز است. در این بخش به معرفی چند مورد از پرطرفدارترین جنس کفپوش اشاره می شود:

کفپوش چوبی: بی شک بهترین، مقاومترین و زیباترین متریال ساختمانی در زمینه کفسازی استفاده از جنس چوبی می باشد. دو مورد از بهترین جنس های چوبی که در سالیان گذشته بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده استفاده از ترمووود و چوب پلاست می باشد. در این میان کفسازی چوب پلاست در این سالها بسیار مورد توجه قرار گرفته که در ادامه به بیان مزایا و ویژگی های چوب پلاست می پردازیم.

کفپوش چمن مصنوعی: یکی از متریال های مقرون به صرفه و زیبا در محوطه سازی برای بخش کفپوش، استفاده از چمن مصنوعی می باشد. چمن های مصنوعی بدون نیاز به زیرسازی خاصی همانند فرشی سبز در محیط پهن و قابل استفاده می باشند.

کفپوش سنگ و واش بتن: یکی از مصالح ساختمانی که از آن در قسمت های مختلف ساختمان بخصوص کفسازی حیاط استفاده شده، کفپوش سنگ و واش بتن است. این مصالح در کنار نصب آسان، مقاومت خوبی نیز در مقابل شرایط اقلیمی دارند.

 

کفپوش چوب پلاست

از محبوب ترین، مقرون به صرفه ترین، زیباترین و مقاوم ترین محصولات سالیان گذشته صنعت ساختمانی بویژه در قسمت محوطه سازی، جنس چوب پلاست یا کامپوزیت چوب پلاستیک می باشد. این محصول بدلیل تنوع بالا و قیمت مناسبی که دارد جایگزین مناسبی برای تمامی متریال های چوبی ساختمان می باشد. از چوب پلاست می توان در کفپوش و دیوارپوش استفاده نمود.

کفپوش چوب پلاست MEVA در این سال ها توانسته خیل زیادی از مشتریان این حوزه را به خود اختصاص دهد. و این استقبال بی نظیر بدلیل مقاومت بالای محصولات چوب پلاست شرکت موا می باشد. چوب پلاست درجه یک و گرید A شرکت مِوا قابل اجرا در تمامی بخش های ساختمان بویژه کفپوش دور استخر، کفپوش روف گاردن و … می باشد.

 

مزایای چوب پلاست

از مزایای چوب پلاستیک مِوا که در دسته گرید A و درجه یک محصولات ساختمانی بشمار می رود، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مقاوم در مقابل سرما و گرما

مقاوم در مقابل بارندگی و برف

مقاوم در مقابل نور خورشید

مقاوم در مقابل تغیر رنگ شدید

مقاوم در مقابل ترک خوردگی و شکنندگی

مقاوم در مقابل پوسیدگی و حشرات

قیمت بی نظیر و مناسب

دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت بودن

نصب ساده، سریع و آسان

و….

 

قیمت کفپوش چوب پلاست

از کفپوش های چوب پلاست تولیدی شرکت موا می توان در بخش های مختلف ساختمانی همچون کفپوش چوب پلاست دور استخر، کفپوش چوب پلاست حیاط، کفپوش چوب پلاست تراس، کفپوش چوب پلاست روف گاردن و … اشاره نمود. این محصول بدلیل نوسان ارزی زیاد در بازار کشور قیمت ثابتی ندارد. شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با کارشناسان شرکت مِوا، قیمت کفپوش های چوب پلاستیک درجه یک را بدست بیاورید.

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.