ابعاد کفپوش چوب پلاست

ابعاد کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوب پلاست چیست | ابعاد کفپوش چوب پلاست چقدر است | کفپوش شاخه ای چوب پلاست | کفپوش تایل چوب پلاست | قیمت کفپوش چوب پلاست چقدر است

کفپوش چوب پلاست چیست

چوب پلاست بطور کلی ترکیبی از پلیمرهای ترموپلاستیک و خرده چوب است که در دمای بالا مخلوط شده و سپس برای مصارف مختلف، تحت فرآیندهای متفاوت قرار می گیرد. این محصول در بازار اسامی گوناگونی همچون وودپلاست، ترموپلاست، کامپوزیت چوب پلاست و چوب پلاستیک دارد اما همگی از یک خانواده هستند. در حقیقت چوب پلاست این ویژگی را دارد که بتواند به رنگ‌ها، طرح‌ها، اندازه‌ها و تقریبا هر شکلی درآید. پروفیل های چوب پلاست به نوعی جایگزین چوب طبیعی یا ترموود است که در کنار قیمت مقرون به صرفه، نیاز به فرآیند نگهداری ویژه ای نیز ندارد. نکته مهم در فرآیند خرید چوب پلاست این است که این محصول کیفیت های مختلفی دارد و این کیفیت ناشی از متریال اولیه و فرآیند تولید است. چوب پلاست های درجه یک و درجه دو عمدتا در لحظه خرید شبیه به هم هستند اما تغییرات اصلی آنها بعد از گذشت چندماه در شرایط اقلیمی مختلف مشخص می شود.

یکی از کاربردهای اصلی چوب پلاست، استفاده از آن بعنوان کفپوش است. در فضای باز از هر نوع چوبی نمی توان استفاده کرد چرا که فشار تردد، پوسیدگی و شرایط آب و هوایی متفاوت باعث آسیب به چوب می شود اما کفپوش های چوب پلاست درجه یک در مقابل شرایط اقلیمی مقاوم است. از کفپوش چوب پلاست برای پوشش کف فضاهای مسکونی، تجاری و اداری استفاده می شود.

ابعاد کفپوش چوب پلاست چقدر است

پروفیل های چوب پلاست ضخامت و عرض های متفاوتی نسبت به هم دارند. کفپوش های چوب پلاست نیز ازین قاعده مستثنا نیستند. بطور کلی کفپوش چوب پلاست به دو دسته شاخه ای و تایلی تقسیم می شوند.

کفپوش تایلی که رایج ترین مورد استفاده از آن برای تراس، بالکن و بطور کلی فضاهایی است که تردد کمی دارند و کمتر در معرض مستقیم رطوبت، سرما و گرما هستند. غالبا در این مدل کفپوش، از چوب پلاست هایی با عرض 7 سانتیمتر و ضخامت 2.5 سانت استفاده می شود.  سایز کفپوش تایلی چوب پلاست عمدتا 30*30 سانتیمتر است که براحتی در کنار هم بصورت پازلی قرار می گیرند. در این مدل از تایل پلاستیکی برای زیرسازی استفاده می شود و نیاز به نصاب و فرآیند نصب خاصی ندارد.

کفپوش شاخه ای که رایج ترین مورد استفاده از آن برای دور استخر، روف گاردن، حیاط، رستوران، آلاچیق و سایر فضاهایی است که تردد بیشتر دارد و در معرض مستقیم سرما و گرما است. این مدل کفپوش طول شاخه 3 متر و عمدتا عرض 15 سانت و ضخامت 2.5 سانت دارد. در این مدل، کفپوش شاخه ای چوب پلاست با پیچ سرمته و کلیپس مخصوص به زیرسازی آهنی متصل می شود. زیرسازی این مدل کفپوش با قوطی آهن ضدزنگ خورده انجام می شود. نصب این مدل کفپوش فرآیند پیچیده و سختی ندارد اما یکسری نکات مهم و حیاتی در آن باید رعایت شود که با تماس با کارشناسان گروه مِوا می توانید از این موارد مطلع شوید. از لحاظ مقاومتی، کفپوش شاخه ای دوام بهتری نسبت به کفپوش تایلی، برای فضاهای باز بخصوص روف گاردن و دور استخر دارد.

کفپوش های چوب پلاست شرکت مِوا در 6 کد رنگی و در دو مدل تایلی و شاخه ای قابل فروش هستند. با بازدیدی از صفحه “کفپوش چوب پلاست” می توانید به تصاویر بیشتری در این زمینه دست پیدا کنید.

 

قیمت کفپوش چوب پلاست درجه یک چقدر است

قیمت کفپوش های چوب پلاست شرکت مِوا بسته به متراژ پروژه و همچنین تایلی یا شاخه ای بودن محصول متفاوت است. شما مشتریان عزیز می توانید با تماس به کارشناسان گروه مِوا، استعلام لحظه ای و به روز را بدست بیاورید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.