ساخت نیمکت چوب پلاست

_

ساخت نیمکت چوب پلاست

چوب پلاست چیست | کاربردهای مهم چوب پلاست چیست | ساخت نیمکت چوب پلاست | قیمت نیمکت چوب پلاست

 

چوب پلاست چیست؟

چوب پلاست در بازار اسامی گوناگونی همچون وودپلاست، ترموپلاست، کامپوزیت چوب پلاست و چوب پلاستیک دارد اما بطور کلی چوب پلاست ترکیبی از پلیمرهای ترموپلاستیک و خرده چوب است که عموما در دمای بالای ذوب پلیمرها مخلوط شده و سپس برای مصارف متفاوت، تحت فرآیندهای مختلف قرار می‌گیرد. در حقیقت چوب پلاست این ویژگی را دارد که به بتواند به رنگ‌ها، طرح‌ها، اندازه‌ها و تقریبا هر شکلی درآید. پروفیل های چوب پلاست به نوعی جایگزین چوب طبیعی یا ترموود است که در کنار قیمت مقرون به صرفه، نیاز به فرآیند نگهداری ویژه ای نیز ندارد.

 

چوب پلاست چه کاربردی در ساختمان دارد؟

یکی از دلایل محبوبیت چوب پلاست، امکان استفاده از آن در بخش های مختلف ساختمان است. پروفیل های چوب پلاست گرید A به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر سرما، گرما، رطوبت و بارندگی دارند قابل استفاده در فضای بیرونی و محوطه سازی ویلا و ساختمان هستند. در این قسمت به بیان تعدادی از کاربردهای این محصول در ساختمان می پردازیم:

  • کفپوش دور استخر و روف گاردن
  • نماپوش و دیوارپوش ساختمان
  • ساخت نیمکت و میز فضای باز
  • ساخت پرگولا و آلاچیق
  • ساخت فلاورباکس و گلدان
  • ساخت آربور و طاق

 

ساخت نیمکت چوب با چوب پلاست؟

یکی از متریال هایی که برای ساخت نیمکت و بطور کلی مبلمان فضای باز استفاده می شود، چوب است. نیمکت های چوبی بدلیل عایق بودن سرما و گرما براختی در فصول سرد و گرم سال قابل استفاده هستند. نیمکت های چوبی مقاوم فضای باز از دو جنس چوب پلاست و ترمووود ساخته می شوند که هرکدام مزایای خاص خود را دارند.

یکی از پرکاربردترین متریال های چوبی جهت ساخت نیمکت، چوب پلاست است. چوب پلاست گرید A مِوا بدلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر سرما، گرما و رطوبت دارد و همچنین قیمت مقرون به صرفه، رایج ترین متریال در این زمینه محسوب می شود. برای ساخت نیمکت های چوبی از جنس چوب پلاست، باید در ابتدا اسکلت فلزی نیمکت را مطابق به طرح مدنظر اجرا کرد. در مرحله بعد چوب پلاست انتخابی توسط مشتری را همراه با پیچ سرمته و کلیپس به آهن زیرسازی متصل می کنیم. باید دقت داشت در بعضی از طرح های نیمکت چوب پلاست، شاید نیاز به پیشانی و قرنیز داشته باشد که در صورت نیاز این پروفیل را با پیچ سرمته از روی کار متصل می کنیم.

 

قیمت نیمکت چوب پلاست چقدر است؟

هزینه ساخت نیمکت و صندلی چوب پلاست همانند سایر مبلمان فضای بازی که از چوب پلاست ساخته می شود، بسته به سایز پروفیل مورد استفاده و همچنین طرح و متراژ آن متفاوت است. شما مشتریان عزیز می توانید جهت استعلام قیمت نیمکت چوب پلاست با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.