چوب پلاست مناسب پله

_

چوب پلاست مناسب پله

چوب پلاست چیست | کاربرد چوب پلاست چیست | چه نوع چوب پلاستی برای پله مناسب است | قیمت چوب پلاست برای ساخت پله چقدر است

 

چوب پلاست چیست

یکی از سوالات رایج و اولیه خریداران چوب پلاست، تعریف و ویژگی این محصول است. بطور کلی چوب پلاست ترکیبی از پلیمرهای ترموپلاستیک و خرده چوب است که عموما در دمای بالای ذوب پلیمرها مخلوط شده و سپس برای مصارف متفاوت، تحت فرآیندهای مختلف قرار می‌گیرد. در حقیقت چوب پلاست این ویژگی را دارد که به بتواند به رنگ‌ها، طرح‌ها، اندازه‌ها و تقریبا هر شکلی درآید. از مزایای چوب پلاست گرید A می تون به موارد زیر اشاره داشت:

  • مقاومت بالا در برابر شرایط سرما و گرما
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت، بارندگی و نور خورشید
  • دوام در برابر حشرات و پوسیدگی
  • نصب سریع و آسان
  • قیمت مقرون به صرفه
  • عدم لغزندگی و سرخوردگی
  • عدم تغییر فرم و شکل
  • و…

 

کاربرد چوب پلاست چه مواردی است

از چوب پلاست در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شود اما اصلی ترین قسمتی که کاربرد دارد در محوطه سازی ویلا و ساختمان است. در محوطه سازی ساختمان، چوب پلاست در بخش های مختلفی کاربرد دارد که در این قسمت به بیان بخشی از آن می پردازیم:

کفپوش چوب پلاست: یکی از مهم ترین کاربردهای چوب پلاست، استفاده از آن بعنوان کفپوش است. بطور کلی کفپوش چوب پلاست به دو شیوه شاخه ای و تایلی نصب می شود. از موارد استفاده از پروفیل های کفپوش چوب پلاست می توان به استفاده از آن در پیاده رو پارک ها، کفپوش تراس و بالکن، کفپوش روف گاردن، کفپوش دور استخر، پله و …. اشاره کرد.

نماپوش چوب پلاست: یکی دیگر از کاربردهای چوب پلاست، استفاده از آن برای پوشش نمای ساختمان و ساخت دیوارپوش است. از دلایل محبوبیت چوب پلاست برای این بخش از ساختمان، شباهت زیاد آن به ترموود، تنوعی رنگی و ابعاد بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه آن است. نماپوش های چوب پلاست به دو شیوه ساده و لووری قابل نصب هستند. ازین پروفیل ها می توان در نما ساختمان و ویلا، دیوارپوش حیاط و لابی، سقف کاذب فضاهای اداری و تجاری استفاده کرد.

مبلمان، سایه بان و نرده چوب پلاست: یکی از موارد رایج استفاده از چوب پلاست، برای ساخت مبلمان فضای بیرون در محوطه سازی ساختمان است. یکی از مهمترین مسایلی که در ساخت مبلمان فضای سبز باید توجه داشت کیفیت بالای محصول در شرایط آب و هوایی مختلف است که چوب پلاست با داشتن دوام در شرایط مختلف،گزینه ای مناسب برای ساخت این محصولات می باشد. از جمله مبلمان و سازه های چوبی فضای سبز می توان آلاچیق، پرگولا، آربور، فلاورباکس، نرده، نیمکت و صندلی نام برد.

 

چه چوب پلاستی برای پوشش پله مناسب است

استفاده از چوب پلاست بدلیل مقاومت بالایی که در مقابل سرما و گرما دارد، در فضای باز بسیار رایج است. یکی از کاربردهای چوب پلاست، استفاده از آن جهت ساخت و پوشش پله ساختمان و پلکان فضای بیرونی است. برای ساخت پله از جنس چوب پلاست، باید از پروفیلی استفاده کرد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و تردد، لغزندگی پایینی نیز داشته باشد. در این زمینه پروفیل گرید A کفپوش چوب پلاست مِوا با بالاترین درجه سختی و مقاومت و همچنین دارا بودن یک لایه سطح بِراش شده، بهترین گزینه برای پوشش پله ساختمان بخصوص برای فضای باز و حیاط است. برای نصب این پروفیل از قوطی آهن برای زیرسازی استفاده می شود و کفپوش چوب پلاست توسط پیچ و کلیپس به زیرسازی متصل می شود.

 

قیمت پله چوب پلاست چقدر است

قیمت پروفیل های چوب پلاست، بسته به متراژ و سایز مقطع انتخابی پروفیل متفاوت است. شما مشتریان عزیز می توانید جهت استعلام قیمت و برآورد هزینه جهت ساخت پله چوب پلاست، با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.