کفپوش چوب پلاست یا ترموود ؟

_

کفپوش چوب پلاست یا ترمووود ؟

کفپوش چوب پلاست چیست | کفپوش ترمووود چیست | کفپوش چوبی مناسب برای دور استخر | کفپوش چوبی مناسب برای روف گاردن | کفپوش چوب پلاست بهتر است یا ترمووود؟ | قیمت کفپوش چوب پلاست و کفپوش ترمووود

کفپوش چوب پلاست چیست

بطور خلاصه چوب پلاست، متریالی ترکیب شده از مواد پلیمری و فرآورده های چوبی می باشد. یکی از قسمت هایی که از چوب پلاست می توان استفاده کرد، کفپوش می باشد. از کفپوش های چوب پلاست بدلیل مقاومت بالایی که در مقابل سرما و گرما دارند و همچنین ضدآب بودن محصول، می توان برای کفپوش دور استخر و کفپوش روف گاردن استفاده کرد. پروفیل های کفپوش چوب پلاست دارای رنگ های متنوعی می باشد و به دو صورت شاخه ای و تایلی اجرا می شود. برای زیرسازی پروفیل های شاخه ای کفپوش چوب پلاست، باید از قوطی آهن استفاده کرد.

کفپوش ترمووود چیست

یکی از محصولات چوبی که در زمینه کفپوش های فضای باز استفاده می شود، ترمووود می باشد. از کفپوش های چوب ترمو به دو صورت شاخه ای و تایلی در محوطه سازی ویلا و ساختمان می تواند استفاده کرد. کفپوش های چوب ترمو کاملا از چوب ساخته شدند و فرآیند رنگ آمیزی بطور جداگانه صورت می گیرد. در زیرسازی این محصول باید از چوب و آهن استفاده کرد.

کفپوش چوب پلاست بهتر است یا ترموود؟

در محوطه سازی فضای باز می توان از دو نوع چوب استفاده کرد که در مقابل سرما،گرما و بارندگی مقاوم هستند که عبارت اند از چوب پلاست و چوب ترمو. یکی از اصلی ترین استفاده ها از چوب بعنوان کفپوش دور استخر و کفپوش روف گاردن می باشد. در همین زمینه یکی از اصلی ترین سوالات طراحان و معماران این است که کدام چوب برای کفپوش دور استخر، کفپوش روف گاردن، کفپوش بالکن و تراس مقاوم می باشد؟

در جواب این سوال باید گفت که چوب پلاست گرید A و درجه یک، استاندارد برای استفاده در کفسازی می باشد. اما ترموود موجود در بازار ایران که از جنس درخت کاج است، حتی چوب ترمو اصل فنلاندی، برای کفسازی مناسب نمی باشد. چوب پلاست درجه یک شرکت مِوا با گارانتی تعویض، یکی از گزینه های اصلی برای استفاده در دور استخر و روف گاردن است.

قیمت کفپوش چوب پلاست و کفپوش ترمووود

پروفیل های چوب پلاست و ترمووود سایز، ابعاد و قیمت متفاوتی نسبت بهم دارند. شما مشتریان عزیز جهت برآورد قیمت بروز محصولات می توانید با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.