بهترین چوب نماپوش فضای باز

_

بهترین چوب نماپوش فضای باز

نماپوش و دیوارپوش چوبی | بهترین چوب نماپوش فضای باز | قیمت دیوارپوش ترمووود فنلاندی

نماپوش و دیوارپوش چوبی

یکی از زیباترین، مقاوم ترین و پرطرفدارترین محصول در زمینه نمای ساختمان و ویلاها در سالیان گذشته، چوب بوده است. استفاده از چوب بعنوان دیوارپوش و نماپوش نه تنها برای نمای ساختمان بلکه برای دیوار حیاط، نمای فلاورباکس و … نیز بسیار مورد توجه طراحان و معماران ساختمانی قرار گرفته است. در طراحی نمای دیوارهای چوبی از دو سبک ساده و لوور می توان استفاده کرد. در سبک ساده چوب ها بطور منظم و با فاصله کم نسبت به یکدیگر نصب می شوند اما در طرح های لوور و الواری، پروفیل های چوبی با فاصله چند سانتی نسبت بهم نصب می شود که به این سبک، کرکره ای نیز گفته می شود.

 

بهترین چوب دیوارپوش فضای باز

بطور کلی از دو نوع پروفیل چوبی برای نمای دیوارها در فضای باز و محوطه سازی می توان استفاده کرد که این دو پروفیل به نام های ترموود و چوب پلاست شناخته می شوند. بهترین چوب دیوارپوش فضای باز که برای نمای ساختمان و ویلا نیز مناسب می باشد در درجه اول ترمووود فنلاندی و در درجه دوم چوب پلاست درجه یک می باشد. اگر بدنبال محصول چوبی برای نمای ساختمان خود هستید که عمر چندین ساله داشته باشد و از لحاظ قیمتی و مباحث نگهداری مشکلی ندارید، بهترین گزینه ترمووود اصل فنلاندی می باشد. اما اگر بدنبال محصول چوبی برای نمای ساختمان خود هستید که عمر مفیدی داشته باشید و از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه باشد و نگهداری خاصی نیاز نداشته باشد، بهترین گزینه برای شما چوب پلاست از نوع درجه یک می باشد. گروه فنی مِوا برای شما مشتریان عزیز در کنار قیمت مناسب، ترموود اصل فنلاند و چوب پلاست اصل درجه یک را برای شما فراهم می آورد.

قیمت دیوارپوش ترمووود اصل فنلاندی

بعلت نوسانات ارزی، قیمت پروفیل های ترموود متغییر می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید جهت استعلام قیمت محصولات با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.