بهترین فلاورباکس چوبی

_

بهترین فلاورباکس چوبی

فلاورباکس چیست | گلدان چیست | انواع جنس های فلاورباکس | بهترین فلاورباکس های چوبی | قیمت فلاورباکس چوبی

فلاورباکس چیست

یکی از المان ها و سازه هایی که در فضای سبز و محوطه سازی استفاده می شود، گلدان یا فلاورباکس می باشد. در سالیان گذشته بدلیل کاهش فضای سبز در محیط های مسکونی و تجاری استفاده از گلدان ها بیشتر شده است. کاربرد اصلی گلدان ها، نگهداری درختچه و گل ها می باشد. از گلدان ها برای جا به جایی بهتر گیاهان نیز می توان استفاده کرد.

انواع جنس های فلاورباکس

برای ساخت فلاورباکس و گلدان می توان از جنس های مختلفی استفاده کرد که در این قسمت به بیان مهمترین آنها می پردازیم:

گلدان های فلزی: یکی از جنس هایی که برای ساخت گلدان های مدرن استفاده می شود، فلز می باشد. این نوع گلدان ها قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر فلاورباکس ها دارند.

گلدان های سنگی: فلاورباکس های سنگی یکی از قدیمی ترین جنس ها در این زمینه است. فلاورباکس سنگی وزن بسیار بالایی دارند و قابل استفاده در فضاهای مسکونی و تجاری می باشند.

گلدان های چوبی: یکی از زیباترین، مقاوم ترین و پرکاربردترین جنس ها در زمینه ساخت گلدان در سالیان گذشته، چوب می باشد. چوب علاوه بر زیبایی باعث گرمابخشی محیط نیز می شود. گلدان های چوبی از گونه های مختلفی از چوب ساخته می شوند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند. در ادامه به بیان مهم ترین و بهترین جنس از فلاورباکس های چوبی می پردازیم.

 

بهترین فلاورباکس های چوبی

از آنجایی که غالبا از گلدان ها در محوطه سازی و فضای باز استفاده می شود، باید از چوب هایی استفاده کرد که در مقابل سرما و گرما و همچنین آب مقاوم باشند. با این توضیح می توان گفت که بهترین گلدان های چوبی از جنس های ترمووود فنلاندی و چوب پلاست گرید A می باشند. هرکدام ازین گلدان ها ویژگی و مزایای خاص خود را دارند که مهم ترین خصوصیت این دو محصول ضدآب بودن و مقاومت در برابر شرایط اقلیمی مختلف می باشد. اصلی ترین وجه تمایز این دو متریال نسبت به هم، قیمت مقرون به صرفه و عدم نیاز به رنگ مجدد در چوب پلاست می باشد. جهت مشاهده ی فلاورباکس هایی از جنس چوب پلاست و ترمووود می توانید به ترتیب به مقالات ” فلاورباکس چوب پلاست ” و ” فلاورباکس ترمووود ” مراجعه کنید.

قیمت فلاورباکس چوبی

فلاورباکس های چوبی، بسته به نوع طرح گلدان، متراژ و مدل پروفیل چوبی انتخابی، قیمت متغییری دارند. شما مشتریان عزیز می توانید جهت استعلام بروز قیمت گلدان های چوبی با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.