بهترین جنس نیمکت باغی

 

_

بهترین جنس نیمکت باغی

انواع جنس های نیمکت باغی | بهترین جنس نیمکت باغی | قیمت نیمکت های چوبی باغی

انواع جنس های نیمکت باغی

برای ساخت صندلی و نیمکت های فضای سبز می توان جنس های مختلفی استفاده کرد که در این بخش به معرفی بهترین این جنس های می پردازیم:

صندلی سنگی: صندلی های سنگی یکی از قدیمی ترین مدل های نیمکت فضای سبز هستند. از ویژگی های این جنس از نیمکت، وزن بالا و مقاومت کم در مقابل ترک خوردگی است.

صندلی فلزی: صندلی و نیمکت های فلزی از رایج ترین مدل های نیمکت هستند که بطور معمول در پارک ها استفاده می شود. از معایب این مدل صندلی غیرقابل استفاده بودن در فصول گرم بعلت داغی فلز می باشد.

صندلی چوبی: صندلی های چوبی یکی از بهترین، مقاوم ترین و زیباترین مدل های باغی هستند. این جنس از نیمکت ها در مقابل شرایط اقلیمی متفاوت مقاوم است و در اشکال و فرم های مختلف قابل ساخت می باشد. در ادامه به بیان بهترین جنس های صندلی باغی می پردازیم.

بهترین جنس نیمکت باغی

بدلیل باران و آفتاب در فضای باز، باید از متریال هایی در ساخت المان های محوطه سازی استفاده کرد که در مقابل تمامی شرایط مقاوم باشند. در سالیان گذشته یکی از پرکاربردترین و زیباترین متریال های محوطه سازی، چوب بوده است که از آن برای ساخت نیمکت و صندلی نیز استفاده شده است.

در بازار چوب کشور جنس های مختلفی از چوب پیشنهاد می شود اما بهترین و مقاوم ترین چوب برای ساخت نیمکت باغی چوب پلاست گرید A و ترمووود فنلاندی اصل می باشد. برای مطالعه بیشتر و دیدن تصاویر نیمکت هایی از جنس چوب پلاست و ترموود می توانید به مقاله ی ” نیمکت چوب پلاست ” و ” نیمکت ترمووود ” مراجعه کنید.

قیمت نیمکت های چوبی باغی

صندلی و نیمکت های چوبی بسته به نوع طرح، متراژ، مدل پروفیل چوبی انتخابی، متفاوت می باشد. شما مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت محصول چوبی خود می توانید همینک با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.