قیمت فلاورباکس چوب پلاست

_

قیمت فلاورباکس چوب پلاست

فلاورباکس چیست | چوب پلاست چیست | قیمت فلاورباکس چوبی ارزان | قیمت فلاورباکس چوب پلاست

فلاورباکس چیست

گلدان یا فلاورباکس به محفظه و جعبه ای برای نگهداشتن گیاهان و گل ها گفته می شود. فلاورباکس ها در سایزها و اشکال مختلفی ساخته می شوند که هرکدام قابل استفاده در پارک ها، ویلاها و ساختمان ها هستند. از مزایای استفاده از فلاورباکس و گلدان این است که می توان در مواقع لزوم گیاه مدنظر را جا به جا کرد.

گلدان ها از متریال های مختلفی ساخته می شوند. متریال های سنگی، فلزی و چوبی رایج ترین مصالحی هستند که در تولید گلدان ها استفاده می شوند. یکی از پرکاربردترین، مقاوم ترین و زیباترین متریال هایی که در این زمینه استفاده می شود، متریال چوبی است. استفاده از چوب های مختلف در ساخت گلدان، باعث می شود که بافت طبیعی و گرمابخشی در فضا افزوده شود. از گلدان های می توان در فضای داخلی و محوطه فضای باز ساختمان استفاده کرد. گلدان های فضای باز بطور کلی در دو تیپ دیواری و زمینی وجود دارند. در زمینه تولید گلدان های فضای آزاد، از دو نوع مصالح چوبی استفاده می شوند، ترمووود فنلاندی و چوب پلاست گرید A می باشد.

چوب پلاست چیست

چوب پلاست یا کامپوزیت چوب پلاستیک، متریالی است که از ترکیب ترموپلاست و خرده های چوب در دمای بالا حاصل می شود.این محصول پس از تغییرات ساختاری که در آن صورت می گیرد بسیار با دوام می شود و مناسب برای استفاده در فضای بیرونی و محوطه سازی است. غالبا از چوب پلاستیک بعنوان جایگزین متریال چوبی که در مقابل رطوبت و شرایط آب و هوایی دوامی ندارند، استفاده می شود. پروفیل های چوب پلاستیک بعلت تنوع در طرح و رنگ قابلیت اجرا در فضاهای مختلف را دارا می باشد.

قیمت فلاورباکس چوب پلاست

یکی از بهترین روش هایی که از چوب پلاست استفاده می شود، برای تولید گلدان و فلاورباکس است. از چوب پلاست های درجه یک می توان برای تولید گلدان هایی در ارتفاع وطول های متفاوت استفاده کرد. هرکدام از گلدان های چوبی بسته به متراژ و نوع طرح، قیمت متفاوتی دارند. جهت برآورد دقیق قیمت گلدان های چوب پلاست می توانید با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.