پله چوب پلاست

_

پله چوب پلاست

چوب پلاست چیست | پله چوب پلاست | پله گرد | قیمت پله از جنس چوب پلاست

چوب پلاست چیست

کامپوزیت چوب پلاستیک یا چوب پلاستیک که به آن پلاستووود یا چوب پلاست نیز گفته می شود، ماده ای ست ترکیبی از چوب طبیعی،فیبر ها و پلاستیک. این ترکیب عموما در دما بالای ذوب در هم مخلوط شده و تحت فرآیندهای مختلف مورد استفاه قرار میگیرد. برای افزایش کیفیت محصولات و ایجاد تنوع رنگی و ظاهری، در تولید چوب پلاستیک از افزودنی هایی مانند رنگ ها، روان کننده ها، تقویت کننده ها و … استفاده می شود. با توجه به فرآیندهای مختلف ساخت چوب پلاستیک، پروفیل های ایجاد شده از این کامپوزیت،در ابعاد و اشکال مختلف، تولید می شوند. همین امر باعث می شود که از چوب پلاستیک ها بتوان در بخش های مختلف همچون کفپوش، نماپوش، آلاچیق، پرگولا و … استفاده کرد. یکی از مواردی که باعث تفاوت کیفیت پروفیل های وودپلاست می شود، متریال اولیه و همچنین فناوری تولید است که در این زمینه پروفیل های ترموپلاست شرکت مِوا از بالاترین کیفیت استفاده کرده است.

 

بهترین پله چوبی

یکی از کاربرد های چوب استفاده از آن بعنوان پاگرد و پله می باشد. متریال های چوبی بعلت برش پذیری مناسبی که دارند قابل اجرا برای هر نوع طرح در این زمینه هستند. در زمینه کفسازی بهترین متریال چوبی که مخصوصا در فضای آزاد بسیار مقاوم است و در کنار زیبایی، مقرون به صرفه نیز می باشد، چوب پلاست است. چوب پلاست مِوا بعلت فناوری بروزی که در ساخت آن بکار رفته است و همچنین استفاده از متریال اولیه مرغوب، قابل اجرا برای هر بخش از محوطه سازی ویلا و ساختمان می باشد. یکی از موارد پرکاربردی که از چوب پلاست مِوا استفاده می شود، بعنوان کفپوش فضای باز است که در این زمینه می توان به کفپوش دور استخر، کفپوش روف گاردن، کفپوش حیاط و ساخت پلکان چوبی اشاره کرد.

پروفیل های چوب پلاست شرکت مِوا با توجه به دوام بالایی که در مقابل آب و سرما و گرما دارند، براحتی می توانند در جهت ساخت پله های ساده و گرد در ویلا مورد استفاده قرار گیرند. در این زمینه باید در ابتدا شاسی کشی و زیرسازی فلزی بطور کامل انجام شود و در انتهای کار پروفیل های ترموپلاست به آن پیچ شوند. از دیگر مواردی که باعث می شود از چوب پلاست برای ساخت پله فضای باز مورد استقبال قرار گیرد تنوع رنگی بالای محصول است. پروفیل های چوب پلاست شرکت مِوا در کنار تنوع بالایی که در سایز و ابعاد دارند، در رنگ نیز متنوع هستند. این محصول در 6 کد رنگی قابل اجرا در بخش های مختلف ساختمانی بخصوص پله و پاگرد می باشد.

 

قیمت پله از جنس چوب پلاست

هزینه ساخت پلکانی از جنس وودپلاست بسته به سایز و ابعاد پله و پاگرد و همچنین نوع طرح پله متفاوت می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید جهت برآورد قیمت در این زمینه با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.