قیمت کفپوش چوب پلاست

_

قیمت کفپوش چوب پلاست

مزایای چوب پلاست | کاربرد چوب پلاست | بهترین چوب پلاست برای کدام برند است | قیمت کفپوش چوب پلاست چقدر است

 

مزایای چوب پلاست چیست

چوب پلاست نیز همانند سایر متریال های ساختمانی مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد که در این بخش به بیان بخشی از این موارد می پردازیم:

  • قیمت مقرون به صرف
  • نصب آسان و سریع
  • مقاوم در برابر رطوبت و بارندگی
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و حشرات
  • مقاوم در برابر گرما و سرما
  • مقاوم در برابر تغییر فرم و تغییر شکل
  • تنوع رنگی بالا
  • گرمابخشی به محیط
  • حس طبیعی بودن
  • تنوع در سایز و ابعاد پروفیل

کاربرد چوب پلاست چیست

از چوب پلاست در بخش های مختلف ساختمانی می توان استفاده کرد. این پروفیل بدلیل مقاومت بسیار بالا و همچنان تنوعی که در ابعاد دارند، براحتی در بخش های بیرونی و داخلی ساختمان می توانند نصب شوند. در این قسمت به بیان مختصری از کاربردهای چوب پلاست می پردازیم:

کفپوش چوب پلاست: یکی از مهم ترین کاربردهای چوب پلاست، استفاده از آن بعنوان کفپوش فضاهای باز و بیرون ساختمان است. پروفیل های چوب پلاست بعلت دوامی که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند، به راحتی در فضاهای باز و محوطه سازی کارایی دارند. بطور کلی کفپوش چوب پلاست به دو شیوه شاخه ای و تایلی نصب می شود. از موارد استفاده از پروفیل های کفپوش چوب پلاست می توان به استفاده از آن در پیاده رو پارک ها، کفپوش تراس و بالکن، کفپوش روف گاردن، کفپوش دور استخر، اسکله ها و …. اشاره کرد.

نماپوش چوب پلاست: یکی دیگر از کاربردهای چوب پلاست، استفاده از آن برای پوشش نمای ساختمان و ساخت دیوارپوش است. از دلایل محبوبیت چوب پلاست برای این بخش از ساختمان، شباهت زیاد آن به ترموود، تنوعی رنگی و ابعاد بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه آن است. نماپوش های چوب پلاست به دو شیوه ساده و لووری قابل نصب هستند. ازین پروفیل ها می توان در نما ساختمان و ویلا، دیوارپوش حیاط و لابی، سقف کاذب فضاهای اداری و تجاری استفاده کرد.

مبلمان، سایه بان و نرده چوب پلاست: یکی از موارد رایج استفاده از چوب پلاست، برای ساخت مبلمان فضای بیرون در محوطه سازی ساختمان است. یکی از مهمترین مسایلی که در ساخت مبلمان فضای سبز باید توجه داشت کیفیت بالای محصول در شرایط آب و هوایی مختلف است که چوب پلاست با داشتن دوام در شرایط مختلف،گزینه ای مناسب برای ساخت این محصولات می باشد. از جمله مبلمان و سازه های چوبی فضای سبز می توان آلاچیق، پرگولا، آربور، فلاورباکس، نرده، نیمکت و صندلی نام برد.

 

بهترین چوب پلاست برای کدام برند است

همواره یکی از سوالات رایج مشتریان در هنگام خرید چوب پلاست، انتخاب بهترین برند و مارک در بین برندهای متنوع بازار کشور است. در ابتدا باید گفت زمانی می توان یک چوب پلاست را بهترین دانست که در کنار قیمت مناسب، مقاومت بالایی در برابر شرایط اقلیمی مختلف داشته باشد و همچنین دچار پوسیدگی و تغییر فرم نشود. چراکه کاربرد اصلی چوب پلاست در فضای بیرونی ساختمان است که در هر شهر ایران اقلیم گوناگونی دارد.

در بازار چوب پلاست کشور ایران، این پروفیل تحت عناوین مختلفی همچون وودپلاست، ترموپلاست، کامپوزیت چوب پلاست و … نام برده می شود و همچنین تحت برندها و شرکت های مختلف بفروش می رسد. اما در این بین چوب پلاست شرکت مِوا همواره توانسته با بهره مندی از جدیدترین و بروزترین متدهای تولید چوب پلاست، تحت استانداردهای بروز جهانی و همچنین قیمت مناسب و منصفانه، پروفیل هایی با بالاترین درجه کیفی و مقاومت را تولید و بفروش برساند که در نتیجه رضایت مشتریان و معماران عزیز را در سالیان گذشته در پی داشته است.

 

قیمت کفپوش چوب پلاست چقدر است

قیمت کفپوش های چوب پلاست بسته به شاخه ای یا تایل بودن و همچنین متراژ هر پروژه متفاوت است. برای استعلام قیمت بروز کفپوش های چوب پلاست با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.