کاربرد چوب پلاست1

کاربرد چوب پلاست1
_

کاربرد چوب پلاست چیست؟

چوب پلاست،متریالی مقرون به صرفه،باکیفیت و متنوع می باشد که قابلیت استفاده از آن را در فضاهای مختلف میسر می کند. چوب پلاست یا همان چوب پلاستیک در ساخت نماپوش ، کفپوش ، آلاچیق ، پرگولا ، آربور ، فلاورباکس ، نیمکت و … کاربرد دارد.

کاربرد چوب پلاست2

چوب پلاست | چوب پلاستیک | کامپوزیت چوب پلاستیک | کاربرد چوب پلاست | کاربرد چوب پلاستیک

چوب پلاست بعنوان کفپوش

یکی از مهم ترین کاربردهای چوب پلاست، استفاده از آن در کفپوش مخصوصا برای فضاهای بیرونی است. پروفیل های چوب پلاست بعلت دوامی که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند،به راحتی در فضاهای باز و محوطه سازی کارایی دارند.ا ز موارد استفاده از پروفیل های کفپوش چوب پلاست می توان به استفاده از آن در پیاده رو پارک ها، پیاده رو ویلاها، کف بالکن و روف گاردن، کفپوش دور استخر، اسکله ها و …. اشاره کرد.

 

چوب پلاست بعنوان نماپوش و دیوارپوش

از چوب پلاست بعلت شباهت زیادی که به متریال چوب دارد، همواره در ساخت نمای ساختمان،ساخت لوور و دیوارپوش مورد توجه قرار میگیرد. پروفیل های چوب پلاست بعلت تنوع بالا در طرح،ابعاد و رنگی که دارند استقبال از این محصول را افزایش داده است.ازین پروفیل ها می توان در نما ساختمان و ویلا، دیوارپوش حیاط و لابی، سقف کاذب فضاهای اداری و تجاری استفاده کرد. تنوع رنگ  و سبک بودن پروفیل های چوب پلاست، استفاده از آن را برای سقف ها، به گزینه ای جذاب تبدیل کرده است.

 

چوب پلاست بعنوان مبلمان و سازه فضای باز و محوطه سازی

غالبا یکی از پرکاربردترین دلایل استفاده از چوب پلاست،برای ساخت مبلمان فضای باز می باشد. یکی از مهمترین مسایلی که در ساخت مبلمان فضای سبز باید توجه داشت کیفیت بالای محصول در شرایط آب و هوایی مختلف است که چوب پلاست با داشتن دوام در شرایط مختلف،گزینه ای مناسب برای ساخت این محصولات می باشد. از جمله مبلمان و سازه های چوبی فضای سبز می توان آلاچیق، پرگولا، آربور، فلاورباکس، نرده، نیمکت و صندلی نام برد.

 

کاربرد چوب پلاست3

 

در صورت استفاده از چوب پلاست بعنوان هر کدام از کاربردهای بالا،باید به بررسی میزان جذب آب،مقاومت در مقابل اشعه آفتاب،مقاومت در برابر خش پذیری،ثبات رنگ،مقاومت در برابر تغییر حالت پروفیل،مقاومت در برابر پوسیدگی،مقاومت در برابر حشرات توجه کرد.

گروه مِوا با دارا بودن چوب پلاست گرید A که بالاترین درجه کیفی بین چوب پلاست های کشور می باشد،آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

منتظر تماس شما هستیم…

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.