چوب پلاست گرید a

_

چوب پلاست گرید A

 

چوب پلاست

کامپوزیت چوب پلاستیک یکی از بهترین متریال ها در زمینه بافت چوبی در ساختمان محسوب می شود. پروفیل های چوب پلاستیک قابل اجرا در بخش های مختلف از جمله کفپوش، نماپوش، سازه های فضای سبز همچون آلاچیق و پرگولا می باشند.

چوب پلاستیک گرید A

بعلت نوسانات بالای ارزی در کشور و بالا رفتن قیمت مواد اولیه ساخت چوب پلاست، این متریال در سال های ذاشته افزایش قیمت چشمگیری داشته است. به همین علت برخی از شرکت های متفرقه اقدام با ساخت پروفیل های چوب پلاستیک از نوع گرید B و درجه دو کرده اند.

متاسفانه از دید مشتریان، این پروفیل های درجه دو از لحاظ ظاهری در هنگام خرید قابل تشخیص با گرید A نبوده اند اما بعد از گذشته تقریبا 6 الی 12 ماه تفاوت ها عیان می شوند. از مهم ترین اتفاقاتی که بر روی پروفیل های چوب پلاست درجه دو و گرید B می افتد عبارت است از:

  • شکنندگی پروفیل های گرید B
  • تغییر رنگ شدید در پروفیل های درجه دو
  • ترک خوردگی شاخه های چوب پلاست گرید B
  • باد کردگی و تغییر شکل پروفیل های چوب پلاستیک درجه دو
  • لغزندگی پروفیل های درجه دو
  • و…

درحالیکه در پروفیل های چوب پلاستیک درجه یک، هیچ کدام از موارد بالا اتفاق نمی افتد و شما مشتریان عزیز می توانید پروفیل های چوب پلاست را در سالیان دراز مورد استفاده قرار دهید.

 

چوب پلاست گرید A مِوا

گروه مِوا با تجربه سالیان درازی که در زمینه فروش محصولات چوبی داشته است اقدام به ساخت، تولید و فروش پروفیل های چوب پلاستیک درجه A با فناوری آلمانی نموده است. گروه مِوا بعنوان تنها تولید کننده چوب پلاست گرید A با فناوری آلمانی در سطح کشور محسوب می شود که محصولات خود را با بالاترین درجه کیفی در کل بازار ایران توزیع می کند.

قیمت چوب پلاست گرید A

شما مشتریان عزیز می توانید استعلام قیمت محصولات چوب پلاست گرید A برای کفپوش، نماپوش و… را با تماس با کارشناسان گروه موا جویا شوید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.