چوب پلاست با پوشش محافظتی

_

چوب پلاست با پوشش محافظتی

چوب پلاست چیست | کاربرد چوب پلاست چیست | چوب پلاست با پوشش محافظتی | قیمت چوب پلاست درجه یک

چوب پلاست چیست

 چوب پلاست یا وودپلاست یا ترموپلاست، به محصولی گفته می شود که از ترکیب فرآورده های چوبی و پلاستیکی، تحت دمای بالا، ساخته شده است. این محصول بعد از تغییراتی ساختاری که در فرآیند تولید در آن بوجود می آید و همچنین میزان ترکیب مواد اولیه مورد نیاز، بسیار مقاوم می شود. چوب پلاست بهترین جایگزین برای ترموود می باشد. از مزایای چوب پلاست می توان به قیمت مقرون به صرفه، نصب آسان، تنوع در طرح و رنگ، عدم لیزبودن، مقاوم در برابر پوسیدگی و مقاومت بسیار بالا در برابر سرما و گرما اشاره کرد.

 

کاربرد چوب پلاست چیست

بدلیل سایز مقاطع مختلفی که چوب پلاست دارد و همچنین مقاومت بالای این محصول در شرایط آب و هوایی مختلف، از این محصول می توان در بخش های مختلف ساختمانی استفاده کرد که مهم ترین آنها عبارت اند از:

_کفپوش چوب پلاست دور استخر

_کفپوش چوب پلاست روف گاردن و حیاط

_دیوارپوش و نماپوش ویلا و ساختمان

_نیمکت و مبلمان فضای باز

_فلاورباکس و گلدان

_آلاچیق و پرگولا

_سقف و سایه بان

و…

 

چوب پلاست پوشش محافظتی

بعلت استفاده تخصصی از چوب پلاست در فضای باز، همواره این محصول در برابر رطوبت، سرما و گرما قرار می گیرد و همین عوامل باعث می شود که اگر از چوب پلاستی با کیفیت پایین استفاده کرد، به مرور زمان دچار پوسیدگی یا تغییر حالت شود. در کنار اهمیت استفاده از متریال اولیه مرغوب و با کیفیت در فرآیند تولید چوب پلاست، فناوری ساخت نیز اهمیت بالایی دارد. اینکه تحت چه درجه دمایی و با چه دستگاه یا تکنولوژی این محصول ساخته می شود در کیفیت نهایی خروجی آن تاثیرگذار است. از مهمترین عواملی که باعث تولید یک چوب پلاست باکیفیت و مقاوم می شود، تکنولوژی خط تولید، استفاده از مواد اولیه مناسب، استفاده از رنگ مناسب و همچنین قالب خط تولید است. چوب پلاست گرید A گروه مِوا در کنار قیمت مقرون به صرفه، با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و همچنین بروزترین تکنولوژی خط تولید در کشور، بالاترین مقاومت را در برابر شرایط اقلیمی مختلف دارد.

قیمت چوب پلاست درجه یک

قیمت چوب پلاست های درجه یک بسته به سایز پروفیل انتخابی و همچنین متراژ پروژه متفاوت می باشد. جهت برآورد قیمت چوب پلاست گرید A با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.