مناسب ترین نماپوش چوبی

_

مناسب ترین نماپوش چوبی

دیوارپوش چوبی چیست | انواع دیوارپوش چوبی | مناسب ترین نماپوش چوبی کدام است | قیمت نماپوش ترموود

نماپوش چوبی چیست

در نمای ساختمان و ویلا می توان از متریال های مختلفی استفاده کرد اما یکی از زیباترین، مقاوم ترین و پرطرفدارترین محصول در این زمینه در سالیان گذشته، چوب بوده است. استفاده از چوب بعنوان دیوارپوش و نماپوش نه تنها برای نمای ساختمان بلکه برای دیوار حیاط، نمای فلاورباکس و … نیز بسیار مورد توجه طراحان و معماران ساختمانی قرار گرفته است. در طراحی نمای دیوارهای چوبی از دو سبک ساده و لوور می توان استفاده کرد. در سبک ساده چوب ها بطور منظم و با فاصله کم نسبت به یکدیگر نصب می شوند اما در طرح های لوور و الواری، پروفیل های چوبی با فاصله چند سانتی نسبت بهم نصب می شود که به این سبک، کرکره ای نیز گفته می شود.

 

انواع نماپوش چوبی

به طور کلی استفاده از نماپوش های چوبی در فضای بیرونی و داخلی امکان پذیر است. اما بهترین و مناسب ترین محصول چوبی که بتوان براحتی از آن در فضای بیرونی ساختمان استفاده کرد عبارت اند از:

_ نماپوش های چوب پلاست : پروفیل های چوب پلاست بدلیل قیمت مقرون به صرفه همواره مورد توجه معماران و سازندگان ساختمانی بوده است. بطور ویژه ازین محصول در کفپوش و فرآیند کفسازی استفاده می شود. اما بدلیل تنوع بسیار بالایی که در مقطع و سایز پروفیل دارد، براحتی برای سقف و نمای بیرونی ساختمان قابل استفاده است.

_نماپوش های ترموود: چوب ترموود همان چوب طبیعی درخت است که در کوره های مخصوص طی فرآیند ترمو، مقاوم سازی می شوند. ترموودها از درختان مختلف و همچنین از کشورهای مختلفی ساخته و تولید می شوند اما به جرات می توان گفت بهترین ترموودی که برای نما و سقف ساختمان های می توان استفاده کرد ترموود درخت کاج تولید کشور فنلاند است که اصطلاحا به آن PINE نیز گفته می شود.

مناسب ترین نماپوش چوبی کدام است؟

انتخاب مناسب ترین نماپوش چوبی بستگی به این دارد که خواسته و انتظارات مشتری و استفاده کننده از آن از محصول مورد نظر چه مواردی باشد. اگر مشتری و خریدار بدنبال ارزان ترین محصول چوبی با کیفیت بالا هست، طبیعتا چوب پلاست گزینه مناسبی ست اما اگر بدنبال بهترین و مناسب ترین نماپوش و دیوارپوش چوبی باشد که در کنار زیبایی، مقاومت بسیار بالایی نیز داشته باشد، بهترین گزینه ترمووود است. در بین ترموودهای موجود در بازار کشور نیز، مناسب ترین و مقاوم ترین آنها ترموود کاج فنلاندی برای دیوار و نمای ساختمان است.

گروه مِوا با در اختیار داشتن بهترین محصولات چوبی مخصوص فضای باز و محوطه سازی، می تواند بهترین مشاوره را در این زمینه در اختیار شما مشتریان محترم قرار دهد. گروه مِوا در زمینه دیوارپوش و نماپوش ساختمان، فروش بالاترین کیفیت نماپوش چوب پلاست و همچنین فروش ترموودهای فنلاندی و ایرانی را انجام می دهد.

قیمت نماپوش ترمووود

قیمت پروفیل های نماپوش ترموود بسته به متراژ پروژه و سایز مقطع پروفیل انتخابی و همچنین ایرانی یا فنلاندی بودن محصول، متفاوت است. جهت برآورد قیمت بروز محصولات ترموود می توانید با کارشناسان گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.