مبلمان روف گاردن

_

مبلمان روف گاردن

روف گاردن | انواع مبلمان روف گاردن | مبلمان باغی | ویژگی مبلمان روف گاردن | قیمت مبلمان بام سبز

روف گاردن

به فضای طراحی شده و دارای المان های مختلف فضای سبز، بر روی پشت بام ساختمان ها بام سبز گفته می شود. در این قسمت می توان از انواع متریال با رنگ ها متنوع استفاده نمود تا از یک محیط بی روح و بلا استفاده، تبدیل به محیط سرزنده و پرنشاط در ساختمان شود. یکی از بخش های مهم در ساخت و اجرای بام سبز، انتخاب انواع مبلمان مناسب برای این فضا می باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

 

انواع مبلمان روف گاردن

بطور کلی مبلمان بام سبز شامل سازه های مورد استفاده، کفپوش، نماپوش و کلیه المان هایی است که در این قسمت استفاده می شود:

کفپوش و دیوارپوش: بطور معمول این بخش ها از سنگ، آجر و چوب ساخته می شوند. یکی از بهترین، لوکس ترین و مقاوم ترین متریال ها در این بخش چوب پلاستیک می باشد.

مبلمان متحرک و صندلی: مبلمان و نیمکت مورد استفاده می تواند از جنس چوب یا فلز یا حصیر انتخاب شود که هر کدام ازین متریال ها ویژگی های خاص خود را دارند.

سازه های ثابت: سازه های ثابت در بام سبز شامل آلاچیق، پرگولا، فلاورباکس و آربور می باشد. از آلاچیق و پرگولا در جهت سایبان و از فلاورباکس در جهت نگهداری از پوشش گیاهی محیط، استفاده می شود.

 

ویژگی مبلمان روف گاردن

قبل از انتخاب مدل مبلمان های باغی باید ابتدا به ویژگی های مورد نیاز فضای خود، توجه نمود:

مقاومت در برابر شرایط اقلیمی مختلف: یکی از اصلی ترین ویژگی ها در این زمینه، مقاومت در برابر آب و هوای مختلف منطقه است. چرا که در غالب طراحی های روف گاردن، فضای محیط سرباز است.

سبکی: یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب نوع مبلمان بام باغ ها، سبک بودن سازه و مبل می باشد. باید توجه داشت که این مبلمان و سازه ها در فضای بام ساختمان ها استفاده می شوند.

تمیز کردن: قابل تمیز بودن و عدم برشد قارچ بر روی مبلمان ها نیز یکی دیگر از ویژگی مبلمان های مورد استفاده در فضای بام سبز می باشد.

راحتی: راحتی و القای آرامش به فرد استفاده کننده نیز در انتخاب مبلمان فضای بام باغ مهم محسوب می شود.

 

قیمت مبلمان روف گاردن

قیمت مبلمان باغی برای بام سبز، بسته به نوع سازه و نوع متریال متفاوت می باشد. متریال چوب پلاست و ترمووود از جمله متریال های لوکس در این زمینه هستند. شما مشتریان گرامی می توانید با تماس به کارشناسان گروه موا، قیمت مبلمان مورد نظر خود را بدست بیاورید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.