قیمت چوب پلاست درجه یک

_

قیمت چوب پلاست

چوب پلاست چیست | کاربرد چوب پلاست | بهترین چوب پلاست | قیمت چوب پلاست درجه یک | قیمت وودپلاست | قیمت ترموپلاست

چوب پلاست چیست

کامپوزیت چوب پلاست یا W.P.C، ترکیبی از پلیمرهای ترموپلاستیک و خرده چوب است که عموما در دمای بالای ذوب پلیمرها مخلوط شده و سپس برای مصارف متفاوت، تحت فرآیندهای مختلف قرار می‌گیرد. در حقیقت چوب پلاست این ویژگی را دارد که به بتواند به رنگ‌ها، طرح‌ها، اندازه‌ها و تقریبا هر شکلی درآید. کامپوزیت های چوب پلاست در مقایسه با تاریخچه بلند محصولاتی چون الوارهای طبیعی و محصولات چوبی سنتی چون تخته‌های خرده چوبی و ورقه‌های فیبری محصولات نسبتا جدیدی بحساب می آیند.

بطور کلی چوب پلاست جایگزین ترمووود محسوب می شود با این تفاوت که قیمت پایینتر و شرایط نگهداری کمتری نسبت به آن دارد. برای مطالعه بیشتر در زمینه تفاوت چوب پلاست و ترمووود می توانید به مقاله ی ” تفاوت چوب پلاست با ترموود ” در سایت مراجعه کنید.

کاربرد چوب پلاست

چوب پلاست بدلیل تنوع بالا در سایز و طرح، قابل استفاده در قسمت های مختلف ساختمانی می باشد که مهم ترین آنها عبارت است از:

_ چوب پلاست به عنوان کفپوش:

یکی از مهم ترین کاربردهای چوب پلاست، استفاده از آن در کفپوش مخصوصا برای فضاهای بیرونی است. پروفیل های چوب پلاست بعلت دوامی که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند،به راحتی در فضاهای باز و محوطه سازی کارایی دارند.ا ز موارد استفاده از پروفیل های کفپوش چوب پلاست می توان به استفاده از آن در پیاده رو پارک ها، پیاده رو ویلاها، کف بالکن و روف گاردن، کفپوش دور استخر، اسکله ها و …. اشاره کرد.

_ چوب پلاست به عنوان نماپوش و دیوارپوش:

از چوب پلاست بعلت شباهت زیادی که به متریال چوب دارد، همواره در ساخت نمای ساختمان،ساخت لوور و دیوارپوش مورد توجه قرار میگیرد. پروفیل های چوب پلاست بعلت تنوع بالا در طرح،ابعاد و رنگی که دارند استقبال از این محصول را افزایش داده است.ازین پروفیل ها می توان در نما ساختمان و ویلا، دیوارپوش حیاط و لابی، سقف کاذب فضاهای اداری و تجاری استفاده کرد. تنوع رنگ  و سبک بودن پروفیل های چوب پلاست، استفاده از آن را برای سقف ها، به گزینه ای جذاب تبدیل کرده است.

_ چوب پلاست به عنوان مبلمان و سازه ی فضای باز:

غالبا یکی از پرکاربردترین دلایل استفاده از چوب پلاست،برای ساخت مبلمان فضای باز می باشد. یکی از مهمترین مسایلی که در ساخت مبلمان فضای سبز باید توجه داشت کیفیت بالای محصول در شرایط آب و هوایی مختلف است که چوب پلاست با داشتن دوام در شرایط مختلف،گزینه ای مناسب برای ساخت این محصولات می باشد. از جمله مبلمان و سازه های چوبی فضای سبز می توان آلاچیق، پرگولا، آربور، فلاورباکس، نرده، نیمکت و صندلی نام برد.

بهترین چوب پلاست ایران

برای تشخیص بهترین چوب پلاست باید دانست که این پروفیل باید تحت چه شرایطی مقاوم باشد. بهترین چوب پلاست از لحاظ کیفیتی باید در مقابل سرما، گرما، رطوبت و باران، اشعه نور خورشید، حشرات، پوسیدگی و تغییر فرم مقاوم باشد. چوب پلاستی که این شرایط را دارا باشد به راحتی می تواند در قسمت های مختلف ساختمانی استفاده شود.

در بازار چوب ایران، چوب پلاست ها در کیفیت و طرح های متفاوت وجود دارد. البته در بسیاری از موارد چوب پلاست های ضعیف تر و کاملا مشابه از لحاظ ظاهری نسبت به چوب پلاست های قوی تر وجود دارند. بهترین چوب پلاست های ایران گرید A و درجه یک می باشد که در این زمینه شرکت مِوا به عنوان تنها تولید کننده چوب پلاست درجه یک با فناوری آلمانی در کشور، چوب پلاست های گرید A در سایزها و طرح های گوناگون را تولید و بفروش می رساند.

همانطور که گفته شد چوب پلاست های درجه پایینتر یا درجه دو و سه از لحاظ ظاهری در لحظه خرید کاملا شبیه به چوب پلاست های گرید A هستند. در این زمینه برای مطالعه بیشتر بین تفاوت این دو مدل چوب پلاست می توانید به مقاله ی ” تفاوت چوب پلاست گرید A و گرید B ” مراجعه کنید.

قیمت چوب پلاست گرید A

قیمت چوب پلاست های گرید A و درجه یک براساس سایز پروفیل، نوع طرح و متراژ کار متفاوت می باشد. جهت کارشناسی و برآورد قیمت می توانید با گروه مِوا در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.