_

قیمت ترمووود

یکی از معیارهای اصلی در انتخاب ترمووود بحث قیمت این محصول می باشد. پروفیل های ترمووود بدلیل وارداتی بودن و نوسانات ارزی در طی سال با تغییرات مواجه می شود.

 

قیمت ترمووود | قیمت نصب ترمووود | قیمت ترمووود فنلاندی | ترموود مِوا | ترمووود ارزان | قیمت ترموود ایرانی

 

قیمت ترمووود

یکی از اصلی ترین مسائل در انتخاب چوب ترموود، قیمت این محصول می باشد. چوب ترموود اصل فنلاندی بدلیل وارداتی بودن و نوسانات قیمت ارز در کشور در طول سال شامل تغییراتی می شود. گروه مِوا بعنوان تنها و بزرگترین مرکز فروش ترموود اصل فنلاند به شما مشتریان عزیز این اطمینان را می دهد که چوب ترمو اصل فنلاندی را با مناسب ترین قیمت در سطح کشور در اختیار خود داشته باشید.

 

قیمت نصب ترمووود

همانطور که تهیه جنس ترموود اصل فنلاندی مهم است، اجرای اصولی مراحل نصب ترموود نیز دارای اهمیت است. گروه مِوا با در اختیار داشتن بهترین تیم اجرایی نصب ترموود، آماده ارائه خدمات در زمینه ساخت و اجرای سازه های چوبی فضای باز و همچنین کفپوش و نماپوش ترموود، می باشد. هزینه اجرا و نصب ترمووود بسته به نوع طرح، متراژ کار و شهر محل پروژه متفاوت خواهد بود.

 

خرید ترمووود فنلاندی

نکته مهم در انتخاب ترموود قبل از هرچیزی، خرید این پروفیل از فروشگاه های معتبر است. چوب ترمو بعلت استفاده از آن در فضای باز باید در مقابل شرایط جوی مختلف مقاومت داشته باشد. چوب های ترمو فنلاندی با بالاترین کیفیت در مقابل بدترین شرایط آب و هوایی دارای مقاومت است.

 

تفاوت ترموود فنلاندی با ترموود سایر کشورها

دوام و پایداری: مقاومت ترمو فنلاندی در مقابل شرایط مختلف جوی، رطوبت، حشرات و همچنین ثبات ابعادی بیشتر از ترمو ایرانی است.

مواد اولیه در ساخت چوب: چوب درختان کاج فنلاندی با بافت منظم و گره های پروانه ای شکل هستند و بسیار با کیفیت تر از سایر کشورها می باشند.

تکنولوژی فرآیند ساخت: شرایط و فرآیند استاندارد ترمووود در کشور فنلاند قابل مقایسه با ایران نمی باشد. میزان حرارت، کنترل یکنواختی، کوره های مناسب حرارت دهی، تنها برخی از شرایط استاندارد جهت ساخت چوب ترمو می باشد.

رنگ چوب: چوب ترمو فنلاندی تحت دمای بالا ساخته می شود و رنگ تیره تری دارد. درحالیکه چوب ایرانی بدلیل اینکه دمای کوره های ایرانی پایین تنظیم می شود، رنگ روشن تری دارند.

ترک خوردگی: معمولا چوب های غیرفنلاندی ترک های بیشتری نسبت به فنلاندی دارند و سطح این پروفیل ها به اندازه ترموودهای فنلاندی صاف نیست.

گره: گره های چوب ترمو فنلاندی یکدست تر و غالبا پروانه ای می باشند درحالیکه در چوب های ایرانی سوخته و بصورت نقطه ای است.

پیچ خوری: قابلیت پیچ خوری چوب های ترمو ایرانی بسیار پایین است.

قیمت: یکی از اصلی ترین تفاوت های چوب های فنلاندی با سایر کشورها، قیمت ترموود فنلاندی می باشد. قیمت چوب های ترموود ایرانی ارزان تر از چوب های فنلاندی می باشد.

 

ترمووود ارزان

بعلت نوسانات ارزی قیمت های متفاوتی از چوب ترموود در سطح بازار وجود دارد. باید توجه داشت که چوب ترموود اصل فنلاندی بدلیل وارداتی بودن قیمت به نسبت بالایی دارد و این قیمت رابطه مستقیمی با کیفیت و اورجینال بودن محصول دارد. گروه مِوا بعنوان بزرگترین و تنها مرکز فروش ترموود اصل فنلاندی به شما مشتریان عزیز این دلگرمی را می دهد که چوب ترموود را با بالاترین کیفیت،اورجینال بودن و مناسب ترین قیمت، ارائه دهد.

همینک می توانید برای استعلام از آخرین قیمت های چوب ترموود اصل فنلاندی با واحد فروش مِوا در ارتباط باشید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.