محوطه سازی با چوب پلاست

_

محوطه سازی با چوب پلاست

محوطه سازی در ساختمان | محوطه سازی با چوب پلاست | کاربرد چوب پلاست در محوطه سازی | قیمت چوب پلاست

محوطه سازی در ساختمان

یک ساختمان و ویلا از طراحی قسمت های مختلف ساخته می شود. یکی از مهم ترین بخش های طراحی ساختمان، محوطه سازی و طراحی فضای سبز مناسب با محیط است. محوطه سازی استاندارد برای یک فضا مسکونی و تجاری، علاوه بر بهبود شرایط اقلیمی محیط، باعث افزایش سرزندگی، استفاده از فضاهای بلااستفاده و افزایش زیبایی بصری شود. بطور معمول محوطه سازی ساختمان شامل بخش های مختلفی همچون انتخاب کفپوش مناسب، پوشش گیاهی منطبق با شرایط اقلیمی، نورپردازی ایده آل و مبلمان فضای باز می شود.

 

متریال های رایج در طراحی فضای بیرونی ساختمان

در طراحی فضای سبز و لنداسکیپ برای هر یک از بخش های موجود در طراحی می توان از یک متریال استفاده کرد اما در طرح ها بروز و مدرن امروزی استفاده از سنگ و چوب بسیار پرطرفدار واقع شده است. در انتخاب متریال ساختمانی برای محوطه سازی باید قبل از زیبایی، به دوام و پایداری مصالح انتخابی در برابر شرایط آب و هوایی و جوی توجه نمود. یکی از مهمترین رکن ها در انتخاب مصالح فضای باز، استفاده از متریالی است که در مقابل حشرات و پوسیدگی مقاوم باشد و بتواند سالها قابل استفاده باشد.

 

کاربرد چوب پلاست در محوطه سازی

از چوب پلاست در طراحی فضای باز ساختمان می توان برای کفپوش دور استخر، کفپوش روف گاردن، نیمکت، فلاورباکس، پرگولا و سایه بان استفاده نمود. پروفیل های چوب پلاست درجه یک، بدلیل مقاومت بالایی که در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی دارند، قابل اجرا در هر فضایی از ساختمان و ویلاها هستند. استفاده از چوب پلاست درجه یک همراه با زیرسازی استاندارد و مناسب، میتواند یک فضای چوبی و با دوام را برای استفاده کنندگان از محیط به ارمغان بیاورد.

قیمت چوب پلاست

قیمت پروفیل های چوب پلاست، بسته به متراژ و سایز پروفیل انتخابی متفاوت می باشد. از پروفیل های چوب پلاست درجه یک می توان برای ساخت انواع مبلمان ها، کفپوش ها و نماپوش های فضای باز استفاده کرد. شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با کارشناسان گروه مِوا، آخرین قیمت محصولات را دریافت نمایید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.