بهترین کفپوش چوبی روف گاردن

_

بهترین کفپوش چوبی روف گاردن

روف گاردن چیست | انواع کفپوش مناسب برای روف گاردن | بهترین کفپوش چوبی روف گاردن | قیمت کفپوش چوبی روف گاردن

روف گاردن چیست

روف گاردن یا بام باغ یا بام سبز به محوطه سازی بر روی پشت بام ساختمان ها گفته می شود. در سالیان گذشته یکی از رایج ترین طراحی های ساختمانی مربوط به بام ها بوده است. بدلیل افزایش آلودگی هوا و کاهش فضای سبز شهری، بهترین رویکرد در زمینه تلطیف هوا روف گاردن می باشد. ساخت بام باغ می تواند شامل قرار گرفتن چند فلاورباکس یا آلاچیق تا اجرای یک محوطه سازی کامل باشد. یک روف گاردن از انواع المان های فضای باز همچون نیمکت، فلاورباکس، آلاچیق، پرگولا، کفپوش و دیوارپوش تشکیل می شود.

برای مطالعه بیشتر و کاملتر در مورد روف گاردن و بام سبز می توانید مقاله ی ” روف گاردن ” در سایت را نیز مشاهده کنید.

انواع کفپوش مناسب برای روف گاردن

کفسازی در روف گاردن یکی از مهم ترین قسمت های اجرای آن می باشد. در این قسمت از متریال های مختلفی می توان استفاده کرد که مهمترین آنها عبارت است از:

کفسازی سنگی: یکی از قدیمی ترین متریال های مورد استفاده در کفسازی، سنگ و آجر می باشد که در روف گاردن نیز می توان به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

کفسازی چمن مصنوعی: یکی از جدیدترین محصولات در کفسازی چمن مصنوعی می باشد. از چمن مصنوعی در ارتفاع و تراکم ها مختلف می توان در روف گاردن و بالکن استفاده کرد.

کفسازی چوبی: یکی از مقاوم ترین و زیبا ترین متریال های کفسازی در تمامی مراحل ساختمان سازی، جنس های چوبی می باشد. از چوب می توان در قسمت های مختلف و با اشکال گوناگون استفاده کرد. بهترین جنس های چوبی ترمووود و چوب پلاست می باشد که در ادامه به بیان آن می پردازیم.

بهترین کفپوش چوبی بام سبز

روف گاردن از بخش های مختلفی تشکیل می شود که مهم ترین آن، کفپوش می باشد. در انتخاب کفپوش روف گاردن باید به دوام و مقاومت متریال انتخابی در مقابل شرایط اقلیمی مختلف و همچنین ضدآب بودن محصول دقت داشت چراکه بطور معمول پوشش اطراف و سقف بام سبز باز می باشد.

در این زمینه یکی از بهترین و مقاوم ترین محصول برای کفسازی پشت بام ها، چوب می باشد. چوب ها علاوه بر القای حس گرمابخشی به محیط، زیبایی بخصوصی نسبت به سایر متریال های ساختمانی دارند. بهترین کفپوش چوبی روف گاردن و جایگزین چوب ترمووود درخت زبان گنجشک، چوب پلاست می باشد. پروفیل های چوب پلاست درجه یک شرکت مِوا با گارانتی تعویض، در مقابل سرما، گرما، رطوبت و پوسیدگی مقاوم بوده و قیمت مقرون به صرفه نیز دارد. کفپوش چوب پلاست درجه یک در دو مدل تایلی و شاخه ای و در سایزها و ابعاد مختلف مناسب برای اجرا در انواع کفسازی ها می باشد.

قیمت کفپوش چوبی روف گاردن

بعلت نوسانات ارزی در بازار کشور و همچنین متغییر بودن قیمت پروفیل های چوب پلاست براساس متراژ پروژه، شما مشتریان عزیز می توانید آخرین قیمت محصولات چوب پلاست گرید A مِوا را با تماس با کارشناسان گروه مِوا بدست بیاورید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.